Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Маховик плохо крутится от кикстартера на МТ после капиталки

Маховик КПП диск сцепления

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 45

#41 lenin972

lenin972

    Новичок

  • Пользователи
  • 3 сообщений
  • ГородЧеркассы
  • Моя техникаДНЕПР 11

Отправлено 14 Август 2018 - 18:08

 

Тут гадать можно долго в чем причина, раз не работает значит ты где то про....бал, другого не бывает. Пересмотри все ещё раз

да уже найдена причина. Диски сцепления тонкие поставил вместо толстых..

Ремонтував людям... така-ж морока...

вияснилося швидко... на недожатих шпильках нормально...

підрізав болгаркою первинний вал , і з двору ...

 



#42 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 3 045 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 15 Август 2018 - 06:49

lenin972, так делать нельзя! Пока накладки дисков будут новые - всё будет нормально, а когда они потрутся( т.е. уменьшится их толщина) возможна их пробуксовка. А вырабатываться они будут быстрее, потому что не будет достаточного усилия прижима пружинами.
  • Lesnik1975g, Babay и gedevan это нравится
Продам лунный грунт. Предоплата. Самовывоз.

#43 foldmar

foldmar

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 287 сообщений
  • ГородСлавутич
  • Моя техникаДнепр-11

Отправлено 27 Октябрь 2018 - 06:06

Неоднократно попадались кпп со спиленным на несколько мм первичным валом. Я все гадал, для чего это. А теперь вот знаю, и злодей-вредитель даже сам себя спалил...:)
  • gedevan это нравится

#44 Масік

Масік

    Пользователь

  • Пользователи
  • 14 сообщений
  • ГородЛохвица
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 20 Ноябрь 2018 - 21:43

Коли облегчав маховик звернув увагу на те, що самими дисками можна легко кілограм виграти. Переважив усі ведучі і ведомі (хватало що важить) і вибрав все найтонше і найлегше. Тобто навіть підношені були за щастя. Але з такою проблемою щоб вал в диск вперся не стикнувся. Може буває різниця в валах або корпусах коробки? Хто, що знає? Це ж КМЗ - всяке може бути.

 

P.S. Єдиний урок який я виніс з цього облєгчєнія - не ставити тонкий промєжуточний. Пальців жалко. 



#45 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 190 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 20 Ноябрь 2018 - 21:59


Єдиний урок який я виніс з цього облєгчєнія - не ставити тонкий промєжуточний. Пальців жалко. 

Він може виявитися не єдиним. Масивний маховик потрібен для плавності роботи всого механізму і, якщо двигун не буде використовуватися у спортивних змаганнях або, в умовах де потрібна велика динаміка по зміні обертів двигуна полегшення не рекомендується. Але, це не в цій темі. 

#46 Масік

Масік

    Пользователь

  • Пользователи
  • 14 сообщений
  • ГородЛохвица
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 14 Декабрь 2018 - 14:20

 


Єдиний урок який я виніс з цього облєгчєнія - не ставити тонкий промєжуточний. Пальців жалко. 

Він може виявитися не єдиним. Масивний маховик потрібен для плавності роботи всого механізму і, якщо двигун не буде використовуватися у спортивних змаганнях або, в умовах де потрібна велика динаміка по зміні обертів двигуна полегшення не рекомендується. Але, це не в цій темі. 

 

Не знаю як перенести діалог в іншу тему, але коли стоять великі і тихі вихлопні, з'являється можливість тримати холості в районі 800-1000 при цьому звук досить приємний а ривок дивує всих дніпроводів. При прямотокоподібних вихлопах тримати холстий вище 600 обертів не круто. Думаю ви розумієте про що я. Тоді відчуваються недолки облєгчонки. На движку який робитиму зимою для важкого мотоцикла з широким колесом облегчать не збираюся :D . Але на старій пулялкі, залишу все як є.






Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото