Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Г424 обрив обмотки ротора. Закономірність?

генератор Г424

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 24

#21 Антоха

Антоха

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 144 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаУрал с начинкой 10-36

Отправлено 18 Июнь 2018 - 10:53

Мав також проблему обриву обмоток. Вивів для себе закономірність, що на генераторі який виє і торохтить обмотки рве частіше. Зробив все можливе для усунення вою і стуків шнстерні. Спаяв в місця обриву. Обмотав нитками кріпко и пролив все епоксидною смолою. Так той генер і працює...

#22 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 18 Июнь 2018 - 11:11


Зробив все можливе для усунення вою і стуків шнстерні.

Отут мене цікавить одне: як потрібно зібрати генератор? Із шестернею приводу зрозуміло, питань немає. А от про завивання... З цього місця детальніше. Підшипники перевірені. Акуратно напресовані гідропресом. Пропороту зовнішньої обойми немає а ні в переньому, а ні в задньому. Складаю докупи і - БАЦ. Як не вихляння, то незрозумілий шум (окрім щіток). Ну от як?! Може я неправильно підшипники натягую? Може, їх не до упора потрібно пресувати а, до якоїсь точки "Ґ"? Просто вже дах рве від того, що кожен раз на виходу отримую абсолютно інший прилад. Двох одинакових просто НЕМАЄ.
П.С. Це не єдиний електрогенератор у моїх руках. БУквально всі після ремонтів (зйомники, підшипники) були одинаковими. А тут як пороблено. :(



#23 i_n_d

i_n_d

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 285 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМВ-650М1

Отправлено 18 Июнь 2018 - 16:13

Шкребет и грохочет шестерня. Воет тоже она.
1. Грохочет если большой люфт в паре шестерен распред-генератор.
2. Воет, если пережата пара, либо если корпус гены вперекос с привалочной картера (так тоже бывает).
3. Воет, если пролюблен профиль зуба при выточке шестерни генера (и так бывает, особенно в новоделах).
4. Грохочет, если пролюблен угол наклона зубов относительно продольной оси шестерни. (При изготовлении, и тоже на новоделах).

Первое и второе со сток шестерней лечится, если совсем по уму, то выставлением зазора (1-2 мм) визуально, со снятием гусятницы, и шлифовкой привалочной генератора в перпендикуляр боковым стенкам крышки. Если попроще, то дёрганье рукой за вентилятор со снятой задней крышкой генера при его установке на двигатель. Ну а плоскость - на глаз, относительно прилива распредвала на блоке - зазор должен быть одинаковым по всей длине генера.
Третье и четвертое лечится напильником (на глаз по следам наклепки на зубах - нужно километров 50-100 проехать сначала).
Как-то так.
Подшипники будет слышно ещё до монтажа на мот - достаточно рукой крутануть ротор на собранном гене. Люфтов там быть не должно ни радиальных, ни осевых. Ну и шума тоже при вращении. Насчет перетянуть - думаю, что физически не получится - передний фиксируется винтиками М5 а задний в свободной посадке.
  • gedevan это нравится

#24 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 18 Июнь 2018 - 19:58


1. Грохочет если большой люфт в паре шестерен распред-генератор.
2. Воет, если пережата пара, либо если корпус гены вперекос с привалочной картера (так тоже бывает).

Ці два пункти виявивпробним шляхом. Перекосу немає. Шестерні не новоробні. А от із підшипниками прямо біда. Підшипники хороші. ЛЮфтів немає ні по внутрішній, ні по зовнішні обоймах. Але коли з’єдную обидві половини, починається якась містика. У потрібному становищі половинки починають вихляти одна відносно другої і при затисканні стяжних болтів починається як би прикус. Коли провертаю на 60 градусів - все стає в норму. Вал обертається легко і при затисканні нічого не міняється. Пробував міняти корпуса, ставив старі підшипники - картина не міняється. Якщо вал кривий то, чому в іншому положенні він стає рівним? Статор? При заміні - те ж саме. НЕвідповідність половин генератора? Так і їх міняв в різному порядку. Спробую ще поперевертати підшипники. ХЗ.

#25 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 23 Июнь 2018 - 20:07

Відписуюсь по своїх дослідах і спостереженнях. 
Спочатку по обмотці ротора. Перша із них, яку я виділив на цікаві досліди. Гідравлічним пресом видавив вісь (вектор від заднього підшипника). Далі, дякуючи пораді пана i_n_d, розігрів (без фанатизму) сердечник і вивільнив котушку. Акуратно зрізав нитку, якою вона обмотана. Обриви були з обох кінців. Замір опору показав 7,6 Ом. (про це пізніше).
Другий ротор, який у мене відмовив і була знайдена точка обриву, був акуратно з’єднаний і пропаяний та встановлений на двигун. Радість була недовгою. Варто було "крунути" добре двигун і все повторилося. Зауважу, генератор працював тихо отже, лишніх вібрацій і ривків не було. Обрив стався, як і описував пан Mad Doctor, поблизу пайки. Забігаючи наперед хочу зауважити що погоджуюсь із його версією про те, що це не обриви а перегоряння. Замір обору показав 7,3 Ом. 

Замір повністю робочого ротора тим самим приладом і приблизно при тій же температурі +/- кілька градусів показав 11,6 Ом що, при вищезгаданих показниках наводить на думку про міжвиткове КЗ котушки. Також заміряв ще одину (третю) обірвану котушку і, там було 11 Ом.

Тепер про "вихляння" ротора, яке свого часу мене так вибісило. Із впертості перевірив кривизну осей всіх на той момент доступних. Прикол виявився в тому що, самим рівним із них був "вихляючий". Тут я вже запідозрив неладне. Усамітнившись у нічному СТО, щоб ніхто не чув моїх імпульсивних висловів я в N-цяте зібрав генератор. Рівно. Ніяких вихлянь. Але не прикручував щітки. ШУм від роботи "нормальних" підшипників виявився аж занадто сильним після чого, були привезені інші. І що Ви думаєте? Картина помінялася кардинально! Ніякого биття. НІяких сторонніх шумів. Виявляється нових (попередніх) вистачило чуть більше аніж на 1 тисячу кілометрів. Мндя. Закони Мерфі. І ніяка ВР їх не відмінить. 







Темы с аналогичным тегами генератор, Г424

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото