Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Центральний упор

упор лапка

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
В теме одно сообщение

#1 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 13 Апрель 2018 - 07:47

Це пост в основному для тих, хто ще не зібрав до купи свого мотоцикла але, не завадить і тим хто це вже зробив. Хочу приділити увагу досить некритичному вузлу але, який може привносити свої малоприємні відчуття. Центральний упор. Річ, якою при наявності бокового причепа майже не користуються і, нечасто при його відсутності. Конструктивно простіший за двері. Вісь. Пружина. І, власне сама конструкція без претензії на геніальність та зручність у користуванні. У ходовому становищі бовтається собі в районі заднього маятника, та й все. Вісь (у моєму випадку) з обох сторін кріпиться шплінтами через шайби.

Але все потихеньку зношується. Від вібрацій упор на осі постійно рухається. Розбиваються отвори як у рамі, так і на упорові. Завдяки піску, який у дуже великій кількості закидується сточується вісь. Як результат - дуже великий боковий люфт. Ну то що? Нічого особливого. Тільки утримуюча пружина почитає його підтягувати. Упор починає калатати у вихлопну трубу. Брязкотіти. Деколи навіть умудряється розламувати кронштейн кріплення глушника. З часом протирає сам глушник.

Так ось до чого я веду. Коли повністю змонтована система випуску, зняти головний упор не вдається. Але, тільки при умові встановлення системи із двох труб. Відсутність будь-якої спрощує демонтаж. Але не спрощує відновлення, т.к. відновити або, розсвердлити отвори під товстішу вісь на рамі ще той геморой. Так що, якщо ще маєте таку можливість, зверніть увагу на цей хоч і не критичний але, доволі вагомий у користуванні вузол рами.

Трішки із експериментального. У моєму випадку упор гуляв на осі впоперек рами майже на 10 мм. Роздивившись все як слід на відношення до вже всіх змонтованих систем прийшов до висновку: компенсувати це краще за все у праву сторону по ходу мотоцикла. По 1. Упор віддаляється від лівого глушника і перестає його зачіпляти. По 2. При такому зміщенні правий згин упора віддаляється від тяги задніх гальм. Нічого критичного але, хай буде. :) По 3. обидва згини упора впираються у гумові обмежувачі маятника, а це мінус по брязкоту.

Ми часто не звертаємо уваги на дрібниці, які потім починають завдавати непотрібного клопоту.




#2 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 2 283 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 13 Апрель 2018 - 07:52

Центральная подстака, или просто — подставка мотоцикла. А упор — боковой!
  • gedevan это нравится
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.




Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото