Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Боковой упор

упор лапка

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 12

#1 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 13 Апрель 2018 - 07:47

Це пост в основному для тих, хто ще не зібрав до купи свого мотоцикла але, не завадить і тим хто це вже зробив. Хочу приділити увагу досить некритичному вузлу але, який може привносити свої малоприємні відчуття. Центральний упор. Річ, якою при наявності бокового причепа майже не користуються і, нечасто при його відсутності. Конструктивно простіший за двері. Вісь. Пружина. І, власне сама конструкція без претензії на геніальність та зручність у користуванні. У ходовому становищі бовтається собі в районі заднього маятника, та й все. Вісь (у моєму випадку) з обох сторін кріпиться шплінтами через шайби.

Але все потихеньку зношується. Від вібрацій упор на осі постійно рухається. Розбиваються отвори як у рамі, так і на упорові. Завдяки піску, який у дуже великій кількості закидується сточується вісь. Як результат - дуже великий боковий люфт. Ну то що? Нічого особливого. Тільки утримуюча пружина почитає його підтягувати. Упор починає калатати у вихлопну трубу. Брязкотіти. Деколи навіть умудряється розламувати кронштейн кріплення глушника. З часом протирає сам глушник.

Так ось до чого я веду. Коли повністю змонтована система випуску, зняти головний упор не вдається. Але, тільки при умові встановлення системи із двох труб. Відсутність будь-якої спрощує демонтаж. Але не спрощує відновлення, т.к. відновити або, розсвердлити отвори під товстішу вісь на рамі ще той геморой. Так що, якщо ще маєте таку можливість, зверніть увагу на цей хоч і не критичний але, доволі вагомий у користуванні вузол рами.

Трішки із експериментального. У моєму випадку упор гуляв на осі впоперек рами майже на 10 мм. Роздивившись все як слід на відношення до вже всіх змонтованих систем прийшов до висновку: компенсувати це краще за все у праву сторону по ходу мотоцикла. По 1. Упор віддаляється від лівого глушника і перестає його зачіпляти. По 2. При такому зміщенні правий згин упора віддаляється від тяги задніх гальм. Нічого критичного але, хай буде. :) По 3. обидва згини упора впираються у гумові обмежувачі маятника, а це мінус по брязкоту.

Ми часто не звертаємо уваги на дрібниці, які потім починають завдавати непотрібного клопоту.




#2 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 2 872 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 13 Апрель 2018 - 07:52

Центральная подстака, или просто — подставка мотоцикла. А упор — боковой!
  • gedevan это нравится
Продам лунный грунт. Предоплата. Самовывоз.

#3 spitfire

spitfire

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 116 сообщений
  • ГородОдесса
  • Моя техникамт-10-36 и мт-9

Отправлено 25 Апрель 2018 - 11:20

Кстати,может кто чертёж крепления бокового упора скинет.Что б на шпильку  двигателя крепился.А то приварных у меня аж два,но не хочу раму портить



#4 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 25 Апрель 2018 - 12:35

Ось така хрновіна. Але один фіг потім по місцю підганяти доводиться. Переміряти?

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Lapa.jpg   99,41К   0 Количество загрузок:


#5 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 799 сообщений
  • ГородKyiv/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 25 Апрель 2018 - 15:50

Ось така хрновіна. Але один фіг потім по місцю підганяти доводиться. Переміряти?

а что держит от поворотов по оси шпильки?
  • Lesnik1975g это нравится

#6 spitfire

spitfire

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 116 сообщений
  • ГородОдесса
  • Моя техникамт-10-36 и мт-9

Отправлено 25 Апрель 2018 - 18:21

Ось така хрновіна. Але один фіг потім по місцю підганяти доводиться. Переміряти?

Якщо можна

#7 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 25 Апрель 2018 - 18:51

Оппозит4ик, в основному сила тертя. Для більшої фіксації наварив зверху поличку (на фото). Пофна фігня. Тому, думаю переробити конструкцію фіксування. 

spitfire, без проблем. Тільки вже сьогодні в гараж не попруся, якщо Вам не горить звісно. Один параметр скажу точно - кут 45 градусів. Отвори під шпильку та вісь лінивки вже самі поміряєте по своїх параметрах. До речі, зверніть увагу на ці фото. Там ще доробляв вухо для фіксцючої пружини.  І ще, якщо у Вас боковий упор не стокових розмірів (товщий, довший) то, думаю у першому варіанті потрібно збільшити вухо по довжині (та частина, яка під кутом) і якщо другий - пошукати потрібний кут нахилу. На мою думку, він повинен бути меншим. 

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Lapa1.jpg   122,16К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  Lapa2.jpg   112,64К   0 Количество загрузок:

  • spitfire это нравится

#8 spitfire

spitfire

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 116 сообщений
  • ГородОдесса
  • Моя техникамт-10-36 и мт-9

Отправлено 26 Апрель 2018 - 05:13

Дякую,все ясно.Тем бiльше є фото.

Доречi,на вашу думку,сам упор лiпше чiпляти на передню чи на задню шпильку?В мене був приварний на однiєї рамi,в районi передньой шпильки.Досить зручно,але дуже часто бачу на фото що народ крiпить упор в серединнiй частинi рами.То може є сенс крiпини на задню шпильку?



#9 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 26 Апрель 2018 - 09:51


То може є сенс крiпини на задню шпильку?

Я Вас можу зорієнтувати тільки за довжиною стокового бокового упора. У "Соло" кронштейн приварений перед передньою шпилькою двигуна (орієнтовно 50мм) відповідно, у походному становищі п'ятка розміщується в області передньої частини важеля меремикання передач (+/-). При кріпленні на шпильку зміщується майже до переднього упора для ноги. Відповідно, чим далі зміщуєте кріплення - тим далі п'ятка. І вихлопна труба теж розширюється... ;) Тому і пишу, що один фіг підганяти по місцю доводиться. :)
У себе я ще присобачив загогуліну, щоб при зупинці по-модньому п'ятою хвацько відкидувати боковий упор. :)
 

Забув ще за один нюанс. Товщина упора теж річ немалозначна. Був приклад виготовлення із кріплення бокового причепа. Так товщина трубки заважала вмикати нижчі передачі. Ось така халепа.

 
 



#10 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 799 сообщений
  • ГородKyiv/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 26 Апрель 2018 - 11:28

упор от проворота, какойто уголок из стали 3мм. Сам упор труба водопроводная 16, "вилка" на крепление от тяги коляски. Когда забываю закрыть, то она просто по оси проворачивается по ходу движения.

Прикрепленный файл  Ly9anzslYeA.jpg   105,96К   0 Количество загрузок: Прикрепленный файл  MM_GIDDrxkI.jpg   123,23К   0 Количество загрузок:



#11 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 26 Апрель 2018 - 12:10

Ось таке наміряв. Товщина металу 8мм (в стокові 9). Знайшов кутника такого, з нього і робив. Радіус нажаль не заміряв. :(
Помаранчевим - умовне (відсутнє на фото) вухо для кріплення пружини. Товщина металу ~1-1,2мм (не міряв).
На мою думку краще за все спочатку вирізати з картону і прикинути, що, де і як.


Оппозит4ик, ну да, як варіант не загриміти на повороті. :) З іншого боку, в певних тектонічних умовах може провернутись і ляпнутися при стоянці, хіба ні? У Вас не було таких випадків?

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Lapa3.jpg   108,44К   0 Количество загрузок:


#12 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 799 сообщений
  • ГородKyiv/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 26 Апрель 2018 - 12:34

Оппозит4ик, ну да, як варіант не загриміти на повороті. :) З іншого боку, в певних тектонічних умовах може провернутись і ляпнутися при стоянці, хіба ні? У Вас не було таких випадків?

ні не було. я на ньому бува сиджу, коли нема де сісти попити кави)

а чого не було, тому що в умовно вона "закинута" в сторону переднього колеса і щоб провернутися в протилежний бік потрібно підняти всю вагу мотоцикла) я поки дібрався до ідеального, для мене, варіанту її переварював і укорочував в суммі разів 10  :D


  • gedevan это нравится

#13 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 120 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 27 Апрель 2018 - 07:40


вона "закинута" в сторону переднього колеса

Х-ха! Так ж це саме собою! Інакше навіть поворот керма в сторну лінивки може завалити мот набік. А от сидіти якось... хіба що обпертися відповідною крапкою. :)

 




Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото