Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Денні ходові вогні (ДХВ)

Дніпро Освітлення ДХВ

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 14

#1 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 942 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 09 Март 2018 - 20:55

Реалізував "хотілку" встановити додаткове освітлення для позначення мота на дорозі. Давно переконався, плануєш зробити одне а на виході отримуєш а-а-абсолютно інше. Попервах мали встановлюватися лінзові "протитуманки" із світлодіодним начинням. Але в процесі одна з фар була безповоротно скалічена(?). Сілумін - він такий. В "запаснику" були ще автомобільні ДХВ із блоком управління та стабілізації. Проводку примантулив до рами під баком (який я молодець, що зробив його легкозйомним без спуску палива!!!). Управління вивів на приборну панель т.к. там у мене ще з "тюнінгу" 90-х лишилися дірки тому, чого добру пропадати? Управління йде по "-". "+" від замка, виведений в паралель із розеткою (одне з положень замка запалювання дозволяє подавати "+" на окремо визначені прилади). Є можливість автоматичного вимкнення ДХВ при а) увімкненні габаритів. б) увімкнення головного світла. Але автоматика поки відпочиває т.к. при деяких обставинах додаткова підсвітка ближніх підступів до мотоцикла може згодитися (із досвіду їзди по лісу). 
Були виготовлені кронштейни. До дуг кріпляться хомутами. 
На фото: приборка із вимикачем (водогозахищеним), крімлення до дуг безпеки, загальний вигляд в позиції "Вимкнено", загальний вигляд в позиції "Увімкнено". 

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Priborka.jpg   102,2К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  DHW_Kriplenya.jpg   106,79К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  DHW_Off.jpg   136,13К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  DHW_On.jpg   116,58К   0 Количество загрузок:

  • Руслан и Lesnik1975g это нравится


#2 w-126

w-126

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 171 сообщений
  • ГородЗапорожье
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 09 Март 2018 - 21:39

Боюсь ошибиться , но помнится , в старые добрые времена допускалась установка только одной фары , туманки на дугах , на правой стороне.

Мотивировалось тем , что два близко расположеных фонаря  сбивают с толку дальномер встречного водителя.

Последние могли подумать что транспортное средство далеко , а ...


  • Руслан это нравится

#3 Славко

Славко

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 386 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаOld oppozit

Отправлено 09 Март 2018 - 21:43

Логично
А если три фары, то можно подумать что далеко едет поезд



#4 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 942 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 09 Март 2018 - 21:50


Боюсь ошибиться , но помнится , в старые добрые времена допускалась установка только одной фары , туманки на дугах , на правой стороне.


Гм. Чесне слово, вперше від Вас дізнаюся. Неодноразово бачив подібні як заводські, так і самостійні інсталяції. Ну і, як писав у назві теми "денні ходові вогні". Використання поночі не передбачається. Це по-перше. А по-друге, нинішій дорожній трафік набагато жвавіший аніж за царя Панька. Головне - щоб тебе хоча би бачили, я так думаю. 
  • -=)Болт(=- это нравится

#5 Руслан

Руслан

    Страж Порядка

  • Модераторы
  • 946 сообщений
  • ГородПологи
  • Моя техникаБыли Днепр-16, МТ10-36. Теперь Днепр-11

Отправлено 10 Март 2018 - 05:31

Я підтримую w-126 у його заяві. Але з особистого досвіду керування автомобілем можу заявити, що мото з двома протитуманками чи ходовим світлом краще видно на дорозі як попереду, так і позаду у дзеркало заднього виду. Від себе - так мот краще виглядає. Наступить той день, коли і собі таке зроблю. Місця в дугах вже посверлені.
  • gedevan это нравится

#6 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 942 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 10 Март 2018 - 07:29

Руслан, здається я розумію про що йдеться! ПДР п.31.4.3 у якості примітки:
 

"Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби — двома. Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною."

 Але, є нюанс. Що таке протитуманна фара? Це пристрій для освітлення.(в ГОСТах поритись потрібно). А встановлена мною хрінь годиться для цього суто умовно. :) А позначитись деколи ОЙ як потрібно. Багато "водіїв" і більші ТЗ на дорозі погано бачать. ;)



#7 w-126

w-126

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 171 сообщений
  • ГородЗапорожье
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 10 Март 2018 - 10:46

Так же и на счет ДХО в частности.

 

 У нас закон , что длинный стол. Перепрыгнуть нельзя , а обойти можно.

 

К чему это я. А к тому , что и самостоятельная установка ДХО у нас вне закона.

На форуме 2108 в свое время эта тема активно обсуждалась и грамотными юристами в частности.

Нельзя.

Но можно.

Закон такой.

Тоесть , в суде оспоришь , но нарвавшись на голодного гайца  , на штраф-площадку загудеть можно.

 

Я помню , так же имел неприятность в общении со служивыми по этому вопросу.

 

Поменялся на автокомпрессор от греха подальше сразу же после конфликта на объездной Кировограда.



#8 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 942 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 10 Март 2018 - 16:35

По ДХВ на автомобілі чітко вказано "передбачене завдов-виробником".  Теж з колегами на цю тему дискутували. Можна обійти способом, якщо ДХВ буде вмонтований у фару. Тут вже не доколупаєшся, із заводу вона така чи, саморобна. У мене, приміром, на авто саморобні фари але, зроблені настільки грамотно що й не зрозумієш що це не опція модельного ряду. 
Але у нас мова йде про мотоцикл. Ніде прямо не вказано про заборону-дозвіл на встановлення додаткових НЕосвітлювальних пристроїв. Так і до катафотів пристібатися можна. ;)



#9 w-126

w-126

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 171 сообщений
  • ГородЗапорожье
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 10 Март 2018 - 19:26


Так і до катафотів пристібатися можна. ;)

 

Согласен.

Я и не против всякого рода новшеств - светлячков , полосочек , изоленточек. :)

Но прожил немало , и так как всегда ко мне модно было прикопаться ввиду отклонений от стандарта ,то  при постройке очередного проекта пытаешься не выйти за рамки дозволеного , дабы ограничить себя от внимания вездесущих.

А  сам свет от будь какого либо прибора , есть раздражитель для глаз , а уж для служителей порядка тем более, со всеми вытекающими.



#10 Руслан

Руслан

    Страж Порядка

  • Модераторы
  • 946 сообщений
  • ГородПологи
  • Моя техникаБыли Днепр-16, МТ10-36. Теперь Днепр-11

Отправлено 10 Март 2018 - 19:43

Да их раздражает не только свет, но и звук, и внешний вид механизма на колесах.


  • i_n_d и gedevan это нравится

#11 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 699 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 10 Март 2018 - 20:25


Можна обійти способом, якщо ДХВ 

буде вмонтований у фару.

А смисл ? Не простіше ввімкнути ближнє світло і не паритися ?  ;)
  • Mad Doctor это нравится

#12 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 942 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 10 Март 2018 - 20:56

w-126, я не буду вдаватися в критику чи обговорення Вашого рішення. Я теж немало накатав і понастикався із ДАІ-шниками. Але бунтарський характер не давав так просто здаватися тому і навчився їх ставити на місце. До речі, не без порад їх же колег. :) Дуже цікавий був один з варіантів "відмазки" від алкогольного сп'яніння (зауважу що, ніколи ним не скористався). А от в площині технічного регламенту - таки було, і не раз. Один тільки раз не виникло запитань коли зіткнувся із "Коброю". Але й вони мені підказали такий козир що, я їм ще й вдячний за зупинку. До речі, у них і питань не виникло і розійшиля ми задоволені одне одним. У 9 із 10 випадків психологічна складова грає ключову роль. Повертаючись до моїх "маячків" я вже писав що, їх неможна віднести до освітлювального приладу т.к. по ГОСТам він повинен давати додаткове освітлення дороги. А тут світло хоч і яскраве але, розсіяне. Отже це - додатковий пристрій для підвищення безпеки. Адже повторювачі поворотів, стоп-сигналів не протирічать ПДР? В такому от аксепті (с). ;) 
Пан Руслан згадав про звук. Ок. Питання: чи є якісь критерії звуку величини/тональності звуку? А в децибелах? Ось двигун. Ось вихлопні труби. На дорозі ми керуємось тільки ПДР. Чи є там пункт про звук вихлопу? ;) Про зовнішній вигляд взагалі смішно. По принципу "Моє піаніно. Хочу - на стінку вішаю". Мотоцикл весь іржавий? Та я цю фарбу аж із Америки виписував! Купу грошів потратив! Абсолютна схожість із натуральною іржею! Правда дуже схоже? Ха! Ви ще не знаєте, скільки я маляру заплатив за таку покраску. Ну і т.д. Якщо натхнення попре то і не такого наморозтити можна. :)

 



#13 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 942 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 10 Март 2018 - 21:01

А смисл ? Не простіше ввімкнути ближнє світло і не паритися ?  ;)

Е-е-е, не скажіть! 2-3 Вт ДХВ vs 110 Вт на фарах! Бензин нині не дешевий, кожен грам рахуєш. :)
До речі, бачив штатні на Рено. Так там взагалі подвійна функція. Вдень працюють як ДХВ ввечері, коли вмикаєш габарит вони приглушаються десь на 50% і працюють додатковими габаритними вогнями. Буржуї-с. :)



#14 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 699 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 10 Март 2018 - 21:09


110 Вт на фарах!
Що це за така фара на мото ?

#15 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 942 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 11 Март 2018 - 08:13

 

Що це за така фара на мото ?

 

У контексті я мав на увазі фари автомобільні, про які і йшла мова. Але якщо вже повернули на мотоцикл то, у нас справи ще гірші. На трасі, коли двигун тримає оберти і штатний генератор розвиває потрібну потужність питань не виникне. Особисто я так і роблю і свої "світилки" примантулив у такому випадку для доповнення, а не замість головного світла. Але повернуся до теми. У міському або, повільному трафіку 55 Вт головного світла відбиратиме половину потужності генератора і РР на холостих буде постійно перемикатися на аккум. На приборці постійно буде спалахувати червоняста лампа, що не додаватиме оптимізму стосовно довгого виживання аккумулятора. Так що, на мою думку це теж не вихід. Плюс до всього, головне світло працює тільки по центру мотоцикла а габарити у наших оппозитів троха ширшіші. Сліпа зона автомобіля доволі більша, ніж хотілося. Ну і, сліпотнів за кермом у наших реаліях більше ніж хотілося. Тому, можливо за краще ще й виносити по метру влі-вправо додаткові сигнали. :)







Темы с аналогичным тегами Дніпро, Освітлення, ДХВ

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото