Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Амортизатори на основі Delphi D225 1037/ Fiat 126/ задні

Амортизатори ходова

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 28

#1 Petro Bujak

Petro Bujak

    Пользователь

  • Пользователи
  • 29 сообщений
  • ГородІвано-Франківськ
  • Моя техникаDnepr 11

Отправлено 07 Февраль 2018 - 14:57

Про амортизатори.
Придбані були Delphi D225 1037/ Fiat 126/ задні. Ідеально підходять по всіх розмірах. Дещо відрізати підігнати і готово. Прекрасний картридж при заміні в дорозі. Витримали минулого разу 19000 км бездоріжжя. Щоправда були трохі жорсткі але все одно працювали відмінно. Зараз в пошуках аналогу по розмірам і мягші. Якщо не знайду то повернусь до цієї схеми. В кого є пропозиція кращого варіанту пишіть в коменти.
Використовувались для груженого колясочника на два пасажира. При встановлення по розміру не відрізняються від ринкових китайських. Проблем в дорозі не виникло жодного разу окрім як на люльковаму аморті відкрутилася прижимна гайка яка фіксує в корпус сам картридж тому що не була зафіксована на фіксатор різьми і я промахав дотиснути на совість. Жодного разу не потекли. По завершені подорожі були продані на попередньому форумі можливо ще якийсь час на них хтось і катався. Ловили дуже глибочезні вибоїни на швидкості і зашибісь. Але найти би аналог мягших я б тішився. Пишіть пропозиції хто де шо бачив.
 
P.S - Кому цікава підготовка і розвиток наступної мандрівки підписуйтесь на сторінку у фейсбуці https://www.facebook...ons&pnref=story
 
27749803_410659429389735_90718483779634627545729_410659552723056_66334615981278727858111_410659752723036_79792811211088027544886_410659779389700_30610780976588927545080_410659829389695_82302519933236827751539_410659992723012_73306635552456727540221_410660009389677_84081016250554127540939_410660096056335_85569077273129027540228_410660126056332_32058856599551127749803_410659429389735_907184837796346

 


  • Волоцюга и messershmitt это нравится


#2 Petro Bujak

Petro Bujak

    Пользователь

  • Пользователи
  • 29 сообщений
  • ГородІвано-Франківськ
  • Моя техникаDnepr 11

Отправлено 07 Февраль 2018 - 15:09

Щойно з'явилася інфа шо є аналог отакий во :

 

http://dok.dbroker.c....google.com.ua/

 

Кажуть шо все те саме лиш мягші. Буду взнавати. Ну і бачу шо дешевші. Сайт з ходу перший шо попався відкрив.



#3 Lvovy4

Lvovy4

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 79 сообщений
  • ГородБережани
  • Моя техникаК 750М

Отправлено 07 Февраль 2018 - 17:54

Петре такево знайшов з старого форуму .Правда всього нема. Нема того де я писав про картріджі каяба. В блокноті знайшов запис KYB 343269KAY від Фіат пунто. https://web.archive....-vd-fiat-126-p/

#4 Petro Bujak

Petro Bujak

    Пользователь

  • Пользователи
  • 29 сообщений
  • ГородІвано-Франківськ
  • Моя техникаDnepr 11

Отправлено 12 Март 2018 - 12:48

Ось купив сьогодні за 600 грн.

Всі розміри гуд в стакан влазить як рідний, шток розміри ідентичні лише треба різьбу нарізати 12х1.25 і єдине шо смущає то на 4 мм виступають зі стакана бо там є така тіпа вальцовка але в іншому стакані на три міліметри виступає кароч там стакани всі роблені через жопу то понятно але мають в середині такі три виступи на дні які якос треба умно здерти на станку чи фрезером і буде все окей. процес зафоткаю потом викладу.

карочі аморт KYB 343269 KAY29136865_425702004552144_702381225828312



#5 doctor

doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 367 сообщений
  • Городмісто
  • Моя техникаdnepr

Отправлено 12 Март 2018 - 13:33

газова каяба ще жосткіша буде



#6 doctor

doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 367 сообщений
  • Городмісто
  • Моя техникаdnepr

Отправлено 12 Март 2018 - 13:36

а аналогів дофіга ще й трохи і зовсім дешево https://avto.pro/par...269-KAYABA-177/



#7 Petro Bujak

Petro Bujak

    Пользователь

  • Пользователи
  • 29 сообщений
  • ГородІвано-Франківськ
  • Моя техникаDnepr 11

Отправлено 12 Март 2018 - 22:06

газова каяба ще жосткіша буде

Попробую скажу різницю. А ти вже їздив на тих і на тих шо так упевнений?



#8 Petro Bujak

Petro Bujak

    Пользователь

  • Пользователи
  • 29 сообщений
  • ГородІвано-Франківськ
  • Моя техникаDnepr 11

Отправлено 12 Март 2018 - 22:07

 

газова каяба ще жосткіша буде

Я експерементую, а там видко буде шо і як.



#9 Славко

Славко

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 352 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаOld oppozit

Отправлено 13 Март 2018 - 08:55

Petro Bujak

о, знайомий волговский каяб



#10 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 830 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 13 Март 2018 - 12:42

Пане Petro Bujak, я з приводу посту #1. Не зовсім зрозумів, яким чином Ви закріпили донор у стакані? Дякую.



#11 Petro Bujak

Petro Bujak

    Пользователь

  • Пользователи
  • 29 сообщений
  • ГородІвано-Франківськ
  • Моя техникаDnepr 11

Отправлено 13 Март 2018 - 13:11

Пане Petro Bujak, я з приводу посту #1. Не зовсім зрозумів, яким чином Ви закріпили донор у стакані? Дякую.

16387994_1821006034820767_19889426792491А шо делфі шо каяба цих серій мають розміри які позволяють сісти у рідний стакан як рідне. Лиш на них там низ відпилюєш, а зверху рідною гайкою прижимаєш і всьо. Єдина біда сих каябовських шо різьбу на штоці під кріплення вуха троха напряг замутити немає тіла лишнього аби затиснути кінець штоку в лещата треба паритись якось аби не пошкодити шток обмотувати гумою і або в токарку пхати або хз. Карочі я вже сьодня поцарапав шток)  іду стрес знімати)

Делфовські мають такий квадратний прикол на кінці штоку і отак фіксуєш і ріжеш різьбу, а в каябовских нема такого там до вуха контактною приварено і коли вухо відрізати то лишніх сантиметрів побавитись на приспособу а потом аби відрізати нажаль нема( карочі я натупив мені встидно страшно і я попсував шток. 

16473703_1821005958154108_17805711580460



#12 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 830 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 13 Март 2018 - 14:34

Petro Bujak, ото саме за нижній стакан і виникло у мене нерозуміння. Ви стверджуєте, що просто закручена верхня гайка (як на фото) змогла утримати все навантаження на амортизатор? :o Мова не про недовіру Вашим словам а, що такий варіант спрацював. 
На помилках вчимося. Звісно, краще то робити на чужих але, то вже як є.



#13 Руслан

Руслан

    Страж Порядка

  • Модераторы
  • 907 сообщений
  • ГородПологи
  • Моя техникаБыли Днепр-16, МТ10-36. Теперь Днепр-11

Отправлено 13 Март 2018 - 15:08

Щоб запобігти пожкодженню штока затискаємо його у лещатах через алюмінійовий або мідний куток. Це стосується і різьб. Нема кутка, тоді через пластини аналогічного м`якого металлу.


  • gedevan и Petro Bujak это нравится

#14 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 667 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 13 Март 2018 - 15:35

Одного разу спостерігав, як людина різала таку різьбу. Він брав шматок товстостінної стальної трубки, з внутрішнім діаметром трохи більшим, ніж діаметр штока. Розрізав її двічі вздовж і отримав два однакові коритчатка. На шток гума з велокамери, зверху два коритчатка і в маленькі лещата.


  • Mad Doctor, Руслан и gedevan это нравится

#15 SerDjon

SerDjon

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 339 сообщений
  • ГородКазатин
  • Моя техникамт10-36 78г.в.

Отправлено 13 Март 2018 - 20:49

Petro Bujak, ото саме за нижній стакан і виникло у мене нерозуміння. Ви стверджуєте, що просто закручена верхня гайка (як на фото) змогла утримати все навантаження на амортизатор? :o Мова не про недовіру Вашим словам а, що такий варіант спрацював. На помилках вчимося. Звісно, краще то робити на чужих але, то вже як є.

абсолютно точно таке ж як в оригіналі, які там нагрузки?
хіба що на відбій, і то в останніх моделях є відбійник куди впирається маятник! не даючи повністю розтягнути аморти..



#16 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 830 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 14 Март 2018 - 08:07

абсолютно точно таке ж як в оригіналі, які там нагрузки?
хіба що на відбій, і то в останніх моделях є відбійник куди впирається маятник! не даючи повністю розтягнути аморти..

Мабудь тут Ви праві. В оригіналі гайка утримує все начиння+герметизація. У даному варіанті задача зводиться тільки до утримання при зворотньому ходові корпуса амортизатора. Логічно.
У мене 11-та модель 1987 року. На маятнику упори з двох сторін. На випусках пізніших років бачив тільки один (зліва). А маятник, при всій його жорсткості, теж грає на скручування. Тому і виникло запитання.



#17 doctor

doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 367 сообщений
  • Городмісто
  • Моя техникаdnepr

Отправлено 15 Март 2018 - 10:50

 

газова каяба ще жосткіша буде

Попробую скажу різницю. А ти вже їздив на тих і на тих шо так упевнений?

 

не треба так різко реагувати)) з амортів каяба самі жорсткі аморти(гідравліка),в порівнянні з іншими виробниками,пересвідчився в цьому не на одному десятку авто



#18 w-126

w-126

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 165 сообщений
  • ГородЗапорожье
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 15 Март 2018 - 11:39


амортів каяба самі жорсткі аморти(

 

подтверждаю.

Не раз сталкивался с таким фактом.Видать у этого производителя свои стандарты по части жесткости , комфорта своих изделий.



#19 doctor

doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 367 сообщений
  • Городмісто
  • Моя техникаdnepr

Отправлено 15 Март 2018 - 11:49

 


амортів каяба самі жорсткі аморти(

 

подтверждаю.

Не раз сталкивался с таким фактом.Видать у этого производителя свои стандарты по части жесткости , комфорта своих изделий.

 

вони позиціонують свою продукцію для нормальних рівних доріг) тим більше газомасляні аморти будуть дубовими в порівнянні з просто масляними.не путайте чисто газові для спорту,там зовсім інша ціна)) на погану дорогу комфорт буде лише на масляних



#20 Petro Bujak

Petro Bujak

    Пользователь

  • Пользователи
  • 29 сообщений
  • ГородІвано-Франківськ
  • Моя техникаDnepr 11

Отправлено 18 Март 2018 - 08:28

Панове) Прошу додавайте ваші варіанти та пропозиції підкріплюючи фотографіями зроблених варіантів. Бо мені теж цікаво яке є і яке буває і як воно працює але самі розумієте що хотілося б побачити більше практики отож діліться здобутками, а раптом ваш винахід буде суперкласним і багато людей ним скористаються)


  • Babay это нравится




Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото