Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Конічна пара. Регулювання контакту.

Головна передача Міст Регулювання

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 32

#1 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnepr 11 '87

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 12:08

Шановні панове камради. Ай нід ю хелп!

Теоретично розумію. Поки не починаю обдумувати . Потім все плутається із-за. :(

Дано: конічна пара. На фото видно пятна контакту. Під ведучою шестернею (хвостовик) покладено 2 шайби по 1мм (між вилкою хрестовини та двохрядним підшипником).

Як цей вигляд розумію я: потрібно прибрати одну а то і, обидві шайби, щоб ведуча шестерня змістилася вперед.

Що я хочу почути у розділі help my: Чи правильно я розумію ситуацію в даному випадку?

Заздалегідь щиро дякую експертам у цій царині за змістовні відповіді.

 

Прикрепленные файлы




#2 хитрий вуйко

хитрий вуйко

    Новичок

  • Пользователи
  • 8 сообщений
  • ГородМісто Гріхів
  • Моя техникатехніка

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 12:55

закон всесвітнього тяжіння не розповсюджується на залізо, виготовлене в Китаї. по темі:  шайбу знімаєш з сторони шарніра і перекидаєш між підшипом і зубчастим вінцем хвостовика. тоді хвостовик підлізе вперед. але з практики - ситуація не покращиться.



#3 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 663 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 13:26

Так, все вірно. Але я пропоную до зборки покатати ведучу шестерню по веденій, тоді можно зрозуміти, чи буде воно взагалі правильно робити, і, у випадку коли сподобалось як шестерні катаються, приблизне взаємне їх розміщення одна від іншої.
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#4 SerDjon

SerDjon

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 174 сообщений
  • ГородКазатин
  • Моя техникамт10-36 78г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 13:28

а чому ти не задаєшся питанням де взяти натяг між внутрішньою обоймою гольчастого підшипника і хвостовиком?



#5 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnepr 11 '87

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 14:57

Ще раз всім дякую за настанови і коментарі.

хитрий вуйко, Ммм... мені здається, Ви мене трішки неправильно зрозуміли. На моє розуміння ведучу шестерню потрібно змішувати не ближче до гольчастого підшипника а, зовсім навпаки - далі. Щоб зменшити та змістити точку контакту далі від центру ведучої (хвостовика).
По якості ЗЧ - нажаль маємо те, що маємо. :(

SerDjon, тепер вже я Вас не зовсім зрозумів. Конструктивно (як я це розумію) гольчастий підшипник ведучої (хвостовика) шестерні виконує функцію другої (після дворядного підшипника) точки опори. Навіть по опису регулювання його обойма натягу сильного немає т.к. хвостовик може вийти як з обоймою, так і без неї. Дворядний підшипник однозначно виходить із посадочного місця картера при цьому, з натягом находить на саму ведучу шестерню зі сторони шліців.
Тоді який саме натяг на гольчастому підшипнику Ви маєте на увазі? Буду вдячний за пояснення.

Mad Doctor, окремо дякую як механіку-практику за тлумачення на яке я, скажу відверто, дуже сподівався. Все-таки теоретична механіка та практична мають відмінності і подекули дуже суттєві. Говорю це як дипломований теоретик. :)



#6 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 436 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 15:03


Дано: конічна пара. На фото видно пятна контакту.
Наскільки я бачу по фото, на зубах ведучої шестерні вже добряча канава. В даному випадку, кудись совати шестерні - ще гірше буде.


Як цей вигляд розумію я: потрібно прибрати одну а то і, обидві шайби, щоб ведуча шестерня змістилася


Чи правильно я розумію ситуацію в даному випадку?
Неправильно. Попуститься натяг клина, ГУК буде бовтатися.

#7 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 663 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 16:14

Шайбами между одной из внутренних обойм двухрядного подшипника и шлицевой вилкой(а также с помощью клина) регулируется внутренний натяг двухрядного подшипника. В ходе регулировки взаимного расположения шестерен может понадобиться выдвинуть из корпуса ведущую шестерню или наоборот придвинуть её внутрь корпуса. Чтоб выдвинуть необходимо положить регулировочную шайбу между корпусом редуктора и двухрядным подшипником. Чтобы придвинуть шестерню к центру корпуса нужно положить регулировочную шайбу между опорной поверхностью ведущей шестерни и внутренней обоймой двухрядника. Также предусмотрена регулировка положения ведомой шестерни, т.е. её ступицы. Чтоб отодвинуть её к крышке нужна более толстая бронзовая шайба между ступицей и втулкой корпуса редуктора. Наличием/отсутствием прокладки под крышкой редуктора и наличием/отсутствием шайб между крышкой и 207-м подшипником регулируется положение самой крышки.
  • Babay и gedevan это нравится
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#8 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 436 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 17:33


Чтоб выдвинуть необходимо положить регулировочную шайбу между корпусом редуктора и

двухрядным подшипником

Не все так просто. Переборщишь - не будет ужиматься резиновое уплотнительное кольцо гайки.

 Несколько раз встречал другую крайность: гайка зажата до упора, а до внешней обоймы двухрядника не достает, и он ездит в картере взад-вперед.



#9 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnepr 11 '87

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 17:49


Наскільки я бачу по фото, на зубах ведучої шестерні вже добряча канава. В даному випадку, кудись совати шестерні - ще гірше буде.


Ну, не така щоб вже зовсім добряча але, вже відчутна.
 


Неправильно. Попуститься натяг клина, ГУК буде бовтатися.


Тобто на Вашу думку, нічого міняти у цьому випадку не потрібно і, нехай працює як і працював? Якщо я Вас правильно зрозумів.

Пара пройшла чуть більше тисячі км.

#10 SerDjon

SerDjon

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 174 сообщений
  • ГородКазатин
  • Моя техникамт10-36 78г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 17:52


SerDjon, тепер вже я Вас не зовсім зрозумів. Конструктивно (як я це розумію) гольчастий підшипник ведучої (хвостовика) шестерні виконує функцію другої (після дворядного підшипника) точки опори. Навіть по опису регулювання його обойма натягу сильного немає т.к. хвостовик може вийти як з обоймою, так і без неї. Дворядний підшипник однозначно виходить із посадочного місця картера при цьому, з натягом находить на саму ведучу шестерню зі сторони шліців.
Тоді який саме натяг на гольчастому підшипнику Ви маєте на увазі? Буду вдячний за пояснення

внутрішня обойма гольчастого підшипника (який виконує функцію другої опори хвостовика, тобто ведучої шестерні, надалі хвостовик) має сидіти на хвостовику з натягом 1-2сотки, а ось так як у вас, залишатися в підшипнику, при демонтажі хвостовика, точно не має, напевно на китайській парі, завідомо було прослаблене посадкове місце під підшипник...

#11 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnepr 11 '87

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 17:56

внутрішня обойма гольчастого підшипника (який виконує функцію другої опори хвостовика, тобто ведучої шестерні, надалі хвостовик) має сидіти на хвостовику з натягом 1-2сотки, а ось так як у вас, залишатися в підшипнику, при демонтажі хвостовика, точно не має, напевно на китайській парі, завідомо було прослаблене посадкове місце під підшипник...

 

Дякую. Чорт забирай, у мене складається враження що деякі монтажні роботи із нашими "запчастинами" скоро доведеться робити підмотуючи фум-стрічкою. :(
Або синьою ізолєнтою, :)



#12 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 663 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 18:27

Вал-втулочный фиксатор для этого придуман. Или наращивать хромом и шлифовать в размер.
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#13 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 663 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 18:34

Чтоб выдвинуть необходимо положить регулировочную шайбу между корпусом редуктора и
двухрядным подшипником

Не все так просто. Переборщишь - не будет ужиматься резиновое уплотнительное кольцо гайки.
 Несколько раз встречал другую крайность: гайка зажата до упора, а до внешней обоймы двухрядника не достает, и он ездит в картере взад-вперед.
Про первый случаай — часто так бывает. Герметик в помощь.
Про второй — частенько бывает и так. На этот случай существует специальная фигурная шайба. На М-72, К-750, М-61/62/63, других моделях Уралов стоит с завода. Или изготавливать и подкладывать под корпус сальника.
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#14 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 436 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 18:47


существует специальная фигурная шайба.
Валяется у меня гдето эта порнография.

#15 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnepr 11 '87

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 18:57

Вал-втулочный фиксатор для этого придуман. Или наращивать хромом и шлифовать в размер.

А можна про перше більш детально розповісти? Можна і в окремій темі. Думаю, це багатьох зацікавить. Особисто я про таке не знаю. Дякую.



#16 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 663 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 19:05

https://klej.com.ua/...ive/loctite-638
Не реклама, одно из того, что гугл выдаёт на запрос “вал-втулочный фиксатор”.
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#17 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 436 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 19:06


нічого міняти у цьому випадку не потрібно і, нехай працює як і працював?
Моя думка - так.

 1. На фото, якщо я правильно бачу, по кромці відтиску, який залишила ведена шестерня на зубах хвостовика - заусениці. Це показник неякісних шестерень. Рятувати там уже нічого, доїзжати те що є.

 2. Регулювати зачеплення потрібно при встановленні нової пари шестерень. У вашому випадку я б просто усунув всі люфти на підчіпниках, на їх посадочних, щільний натяг ГУКа клином. П"ятно контакту залишив би таким, як воно припрацювалось. З боковим зазором щось робити також сенсу не бачу.

 Почнете совати шестерні одну відносно одної - велика ймовірність отримати виючу і гавкаючу ГП. Світ буде розпливатися в дзеркалах, ноги з"їжджатимуть з підножок і терпнутеме нижче спини  :huh: .



#18 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 413 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnepr 11 '87

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 20:30

Mad Doctor, Lesnik1975g, а також всім, кого не тегнув щиро дякую за консультації, рекомендації та посилання (на сайт :) ).

Отже, що маю на виході.
Взагалі-то я відкрутив гайку із сальниками, для їх заміни. Підозрював що, із-за їх "якості" маю постіне через них підтікання. Але стикнувся із тим, що самі сальники цілі і еластичні. Принаймі ще за такої підтікання бути не повинно. Майже випадково висмикнув ведучу шестерню конічної пари. Звернув увагу на зношеність і заусениці. Звернувся до вас по консультації. Внаслідок цього вияснилось що, обойма гольчастого підшипника ведучої шестерні сідає БЕЗ натягу взагалі, чого бути не повинно. Отже там присутній радіальний люфт. Хай і невеликий але, все-таки його достатню аби мастило сопливило через сальники. Отже, якщо усунути цей недолік то і підтікання мастила (на мою думку) вже можна буде уникнути.

Про збереження пари не йдеться по простій причині і очевидній причині. Немає там що берегти. :( Одне тільки цікавить - на скільки її вистачить? Дві, п'ять, десять тисяч? Т.к. у майбутньому планую таки не короткі поїздки, наскільки критичним може виявитися цей вузол у майбутньому?

Буду вдячний за висловлені думки з цього приводу.



#19 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 663 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 20:40

Это на битву экстрасенсов. Вдруг помогут.
  • Lesnik1975g это нравится
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#20 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 436 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Ноябрь 2017 - 20:56

Мої рекомендації по принципу- щоб воно ще поїздило. По шляху найменшого спротиву, по колгоспному.

 Артем би сказав, що ту пару потрібно закинути в те місце, куди вовки бояться срать ходити. А як його по людському зробити - в ньго в темі все детально розписано. А обирати вам.






Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2017 ДнепроМото