Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Gedevan КМЗ Дніпро 11. Нерозлучні.

Дніпро 11

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 157

#41 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 06 Январь 2018 - 17:58

Перший виїзд 2018 року. Фотографію робив для інших цілей але, хоч сам подивлюся. :)  Дуже вже кортіло "обкатати" зроблені зміни та обновки.
Перша це - удосконалена КПП від камрада foldmar а саме: мінус задня + 5-та (1.04), заміна підношеної шестерні 3-ї передачі (пропало завивання) і виправлення мого косяка при зборці (незашплінтована гайка, за що окремий йому уклін!).
Друга - зміна конфігурації стокового сідала.

До інших поки руки не дійшли. :)

На НР отримав у подарунок моторукавиці і шолом. Нада провітрити.

Рідко таке буває але, задоволення отримав відразу (хоч і з деякими "але"). Коробка працює просто файно! Але, при нормальній ходовій швидкості по GPS 100 км/год починає здувати нахрін. :( Дупа у сідлі теж себе посуває комфортно. Точніше, вона вже не дає про себе знати. :)
Подарунки себе теж виправдали. Гризло і руки не мерзнуть, візор на ходу не потіє, шум в межах. На мій погляд.

Христос рождається! :)

Прикрепленные файлы


  • Руслан, Lesnik1975g и ВольнянскийОппозит это нравится

#42 ВольнянскийОппозит

ВольнянскийОппозит

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 313 сообщений
  • ГородВольнянск, Запорожская область
  • Моя техникаМТ 10-36 Фиаско

Отправлено 06 Январь 2018 - 21:15

Славімо його ! Файний агрегат

#43 w-126

w-126

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 195 сообщений
  • ГородЗапорожье
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 06 Январь 2018 - 23:03

Если закрыть глаза на бахрому на руле , то мотик , чистое воплощение аскетизма и вкуса.

Моего вкуса.



#44 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 07 Январь 2018 - 09:52

ВольнянскийОппозит, дякую за добрі слова.
w-126, дякую. Ви зараз бачите "обдертий" варіант. Навіс заважав(є) доступу до певних місць для внесення змін тому і був демонтований. У своєму баченні я хочу робити сімбіоз власних уявлень і стокових форм. Ну, або принаймі максимально замаскувати під сток. Щоб впізнати його можна було не тільки по клапанних кришках. ;) 



#45 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 19 Январь 2018 - 11:55

Зима. Сніг. У такі вечори хочеться з чимось поколупатися і, не тільки руками. :) Свого часу облизувався на спойлер, як на відкрито проігноровану площадку для розміщення всіляких потрібностей. А чому добру пропадати? Зварґанив пару кронштейнів, із лопнутого поліхлорвінілового скла вирізав поличку і - вуаля! Тепер в об'ємі спойлера є (майже) вертикальна пласка поличка на якій можна закріпити тримач для мобільного/навігатора, приліпити на неї кронштейн відеореєстратора і т.п.
Подивився я на це творіння і подумав: "Це добре. Але..." і оте "але" привело до іншої думки. А чому би на такій поличці не розмістити ще й показчики тиску мастила, температури двигуна, пального? Теоретично, можна використати показчики і частину панелі від 2106. По розмірах якраз входить. Шлейф - на роз'єм для швидкого підключення.

Прикрепленные файлы


  • Lesnik1975g это нравится

#46 ВольнянскийОппозит

ВольнянскийОппозит

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 313 сообщений
  • ГородВольнянск, Запорожская область
  • Моя техникаМТ 10-36 Фиаско

Отправлено 19 Январь 2018 - 12:34

Дуже гарна ідея, як на мене. Але питання реалізації датчика пального мене турбує.

#47 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 19 Январь 2018 - 20:51

Дуже гарна ідея, як на мене. Але питання реалізації датчика пального мене турбує.

По датчику(саме датчику, а не показчику) ідеї почали виникати в самий непідходящий момент. Тому маю хронічну невиспаність протягом тижня. :) Але виникли деякі ідеї які потребують перевірки. Самий цимес у них те, що не потребують кардинальної переробки бака! Єдине що (можливо) знадобиться так це невеликий отвір для проводки. А його можна зробити і не в критичних точках. Інтеграцію в кришку бака не розглядується. Залишилось тільки знайти датчик. :)



#48 ВольнянскийОппозит

ВольнянскийОппозит

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 313 сообщений
  • ГородВольнянск, Запорожская область
  • Моя техникаМТ 10-36 Фиаско

Отправлено 19 Январь 2018 - 21:46

Чекатимемо на звіт про роботу

#49 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 27 Январь 2018 - 21:53

Випадково виявив фотографію, яку вважав втраченою. Так виглядав мій мот наприкінці літа 1990 року.

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  01.jpeg   138,37К   0 Количество загрузок:

  • Mad Doctor, Руслан и Lesnik1975g это нравится

#50 ВольнянскийОппозит

ВольнянскийОппозит

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 313 сообщений
  • ГородВольнянск, Запорожская область
  • Моя техникаМТ 10-36 Фиаско

Отправлено 27 Январь 2018 - 22:17

Випадково виявив фотографію, яку вважав втраченою. Так виглядав мій мот наприкінці літа 1990 року.

з чого ковпак на колесі люльки

#51 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 27 Январь 2018 - 22:27

з чого ковпак на колесі люльки

 

Цинкована жесть чи то 0,7 чи то 0,9. Саморобний. Вирізали на станку ремонтної майстерні. Отвір під сосок камери, вистукування бортика під шпиці, кріплення - вручну.

УПД. Фарба теж заводська. Нічим не натирав і не покривав тому що в той час про такі маніпуляції навіть не підозрював. Мив, правда, з пральним порошком. А то якось некомільфо мати сліди мастила. :)



#52 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 02 Апрель 2018 - 17:09

Вирішив трішки "причесати" (поки не позабував геть) те, що понароблював за осінь, зиму і замасковану під весну зиму. :)

Одна із фраз, яка зачепилася за звивину - назва стилю свого мотоцикла. Нью сток. Себто, оновлений варіант стокового мотоцикла. Ну, то таке.

Першим ділом зайнявся сідушкою. Нажаль, стоковий варіант для мене є (і був) доволі незручним. Тому, прикинувши свій погляд задницею зрізав частину поролону, приблизно до 4 см ззаду із плавним виходом до бака. Після чого переніс хваталку на 8 см назад. При їзді вона доволі неприємно муляла в районі копчика, що ніфіга комфорту не додавало. Після цього обтяжку закрупив на металеві планки із середини та "заклепочними" головками ззовні. По підрахунках відстаню між головками ~8 см. Мені завжди подобалась форма сідла в ІЖ-а. По відчуттям вроді вдалося добитися бажаного. Сидіти стало набагато зручніше і нижче.

Апгрейд спойлера показував вище тому на фото, як це встало на місці. До речі, поміняв кут атаки до зустрічного потоку. Тепер (як і годиться) повітря ледь чухрає по маківці а, погляд над склом. Думаю - зер гуд. Принаймі вчорашній пробний заїзд показав результат, якого і добивався.

По можливості відреставрував, підрізав (при повороті стокові зачіпались за спойлер) десь сантиметрів на 5-6 "лопухи" (грязеві щитки). Вони як би продовжують собою роботу спойлера, відловлюють бризки які вилітають з-під переднього колеса ну і, на мою думку покращили загальну гармонію. А то якось бракувало при погляді спереду. :)

За ДВХ писав тут, тому не буду повторюватись. Лишень уточню, що вони призначені як додаткові прилади як покращення видимості іншими учасниками руху, що не припиняє увімкнення ближнього світла.

По спідометру теж можна прочитати тут.

Фара. Зараз прийде пан Бабай і... але, правди ніде діти. Я таки втулив туди біксенон. Щоправда провошкався з ним майже цілий день. І справа була зовсім не у встановленні. Засвітки. Ось що стало найбільшою проблемо. Але, буду по-порядку. Прикинувши бажане і реальне я собі вияснив що, мотоцикл буде експлуатуватись в основному вдень. Тому яскраве свісло зовсім не завадить. А от що робити, коли таки доведеться їхати ввечері? І почас виясняти причину, чому оптика дає таку змазану картинку. При цьому, пучок світла на дальньому був такий же, як і в лампи Н4. Ну так от, в режимі ближнього світла колба ксенону зміщена більш вперед! На дальньому при цьому стаючи якраз у потрібну позицію. Експериментально підібрав товщину прокладки із жаростійкого матералу заставив лампу світити у потрібному місці. Засвітки пропали, "пташка" стала більш чітко виражена (як і в стокові). Щоправда, як вже здогадалися "попливло" дальнє. І знаєте що я зробив? Послав його к бісовій матері! Розсіювання дальнього вже не таке критичне т.к. не буде заважати зустрічному транспорту із цілком зрозумілих причин. Фу-х. Невже я в цьому зізнався? :)

Важіль перемикання швидкостей. Ще далеко до сьогоднішніх днів я хотів його зробити тільки під носок і, викинути задню частину, тому що доволі часто вдарявся в неї ногою в районі кісточки. Не смертельно але, доволі неприємно. І ніколи не користувався. Попервах я її тупо відрізав. А потім звернув увагу на взуття. Мндя. Дорого обходиться така лінивість. Тому, пошаставши по "магазину при КМЗ" наткнувся на гумку від якогось чи то скутера, чи то мопеда - бозна. Але розмір мені сподобався. А оптім на смітнику СТО відпиляв шток зношеного амортизатора. Що з того вийшло - виклав на фото. Ну і, добавлю ще фото з вітрини магазину того пацаватого "виробу". І його ціну.

Заодно "підшаманив" "лінивку" (боковий упор). А то ні тобі відкинути по-людськи, ну і коли відкинута не один раз забував її прибрати. А так хоч вухо стирчить із-за цилінра якшо шо.

Поличка спойлера. На фото видно, для яких цілей його можна використовувати зараз. Цілком вміщається кріплення реєстратора та, чохол для телефону, який при потребі може працювати як навігатор.

Прикрепленные файлы


  • Mad Doctor, Руслан и Lesnik1975g это нравится

#53 ВольнянскийОппозит

ВольнянскийОппозит

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 313 сообщений
  • ГородВольнянск, Запорожская область
  • Моя техникаМТ 10-36 Фиаско

Отправлено 02 Апрель 2018 - 17:46

Дуже класна ідея з ніжкою КПП, практично і візуально гарно. Буду собі робити подібним чином, адже набридло губити резинку з оригінальної ніжки та і носком на стоці перемикатися якось не комільфо.

За те що заморочилися з біксеноном - окремий респект, воно того вартує. Світить набагато краще за рідний галоген( але мене самого не вистачило на доведення до розуму встановленого ксенону, проводка казала йти до біса :) :) )

#54 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 2 611 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 02 Апрель 2018 - 17:53

“рідний галоген” — вперше чую...
  • gedevan это нравится
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#55 ВольнянскийОппозит

ВольнянскийОппозит

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 313 сообщений
  • ГородВольнянск, Запорожская область
  • Моя техникаМТ 10-36 Фиаско

Отправлено 02 Апрель 2018 - 18:03

Ой, косяк мій, дійсно. Малася на увазі система головного світла, у якій галоген прийшов на заміну лампам розжарювання і формально багато для кого її можна вважати як стокову :)

#56 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 02 Апрель 2018 - 19:29

Mad Doctor, абсолютно правий. У стоковій конфігурації і близько немає ламп під цоколь H4. Щоправда, оптика прекрасно замінюється (що я і зробив) на ВАЗ-овську чи з "Ікарус"-а. У стоковій давно вже амальгама потускніла і почала лущитися. Я теж махонув в описі, до речі.

Пане ВольнянскийОппозит, заморочився я із тим ксеноном чисто із жадібності. Адже лежить осьо-о. Пилюкою припадає. Ну хіба так можна? От і я так подумав. :) До речі, а що у Вас із дротами не склалося? Там електрична потужність не вища ж за стокову. Тільки не піднімайте шуму. А то у нас на форумі жиють інсталятори біксенону... ну, дуже не в головне світло. А дуже навіть навпаки. Хоча що там світити можна - не знаю. ;))))



#57 ВольнянскийОппозит

ВольнянскийОппозит

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 313 сообщений
  • ГородВольнянск, Запорожская область
  • Моя техникаМТ 10-36 Фиаско

Отправлено 02 Апрель 2018 - 19:46

Особисто в мене проблема була у китайському правому пульті, яка вирішилася заміною пульта на саморобний. Можна було б (і треба було, по великому рахунку) спробувати знову, але так склалося, що я вставив галоген через релюшки і забув про головне світло як джерело можливих проблем у електриці. ТОМУ НАГОЛОШУЮ - ксенон то є тема, головне не економити на комплектуючих, особливо на лампах і оптиці.
  • gedevan это нравится

#58 w-126

w-126

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 195 сообщений
  • ГородЗапорожье
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 02 Апрель 2018 - 19:46

Нравится общий фон мотоцикла и все черное в частности.

Кроме обтекателя.

Принимаю его функционал , но не форму.



#59 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 972 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 03 Апрель 2018 - 07:03


Принимаю его функционал , но не форму.

Чесно кажучи я теж від нього не в захваті але маємо те, що маємо. А міняти на іншу форму на даний момент є задачкою малопідйомною, тому як всі "заначки" спустив на більш цікавий апгрейд про який таки забув написати. А саме - переобладнання КПП на 5-ти ступінчасту вперед. Мінус задня.
Немає межі досконалості. ;)

#60 w-126

w-126

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 195 сообщений
  • ГородЗапорожье
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 03 Апрель 2018 - 08:14

Так , мысли вслух.

 

В свое время , мотик Ява менялся раз в два сезона.(Тетка  работала в отделе продаж на Чумаченко)

Имел возможность покупать знаменитое Явовское лобовое "стекло" хоть раз в неделю.Да - бренд.Красивое крепление.

Но не покупал.

С таким обтекателем максималка падала где то на 25-30км.Расход тоже поднимался нехило.

 

Ставил более скромных размеров , по цене более чем в два раза дешевле и назывался он в наших краях Ижевский или Восходовский.

 

7617598989be.jpg

 

Вот такого типа.

 

Функционал его ста процентный , а еще он  мало заметен и не портит общую картинку.


  • gedevan это нравится





Темы с аналогичным тегами Дніпро 11

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото