Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Gedevan КМЗ Дніпро 11. Нерозлучні.

Дніпро 11

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 47

#21 kilowatt

kilowatt

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 183 сообщений
  • ГородЮжноукраинск
  • Моя техникак-650

Отправлено 23 Август 2017 - 06:53

 

Классный мот. Сделано с любовью. Мої вітання.

Дякую. Але, робота ще не завершена. ;) Немає межам досконалості. :)

Lesnik1975g,
Гм. Їй-бо, щось Ви мало на них наїздили. :) Хоча, ситуація яка була у наших краях із запчастинами повністю мене виправдовує... нажаль. :( Всі Ваші описи і шпильки в сторону К63 абсолютно виправдані. Шо є - то є. Доводилося стикатися із мотоциклами, на яких стояв карбюратор із тракторного пускача. Уявляєте? :)

 

у меня стоял такой карб(пускача) . Нормально ездил .



#22 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 26 Август 2017 - 17:03

Оппозит4ик,
В доповнення по тему бокових кришок від "Соло".  
Цифрами позначені штатні місця кріплення. Зверніть увагу на 3 кріплення. Загострений штир товщиною приблизно 8 мм. Ось із-за нього я і не став морочитися із штатними кришками. 
Від себе ще раз додам - конструктору такого "кріплення" цей штир треба в голову забити. :(

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Bokovina.jpg   138,28К   0 Количество загрузок:


#23 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 828 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 26 Август 2017 - 17:34

При падении штырь никуда не достаёт! Сам “ложил” такой мотоцыкл. Скользил пару метров боком. Ложится на дугу, клапанную крышку и глушитель. Даже если накладка и лопнет, то врядли именно по приливу для штыря! Плюс на штырь одевается цилиндрической частью накладки наружным диаметром 15-20мм, причём “заглушенной” с одной стороны!
  • Lesnik1975g это нравится
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#24 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 481 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Август 2017 - 18:09

gedevan, що мішає зкруглити той штирь ? 



#25 Руслан

Руслан

    Страж Порядка

  • Модераторы
  • 726 сообщений
  • ГородПологи
  • Моя техникаБыли Днепр-16, МТ10-36. Теперь Днепр-11

Отправлено 26 Август 2017 - 18:17

Развернуть резьбой внутрь. На раме закрепить гайку. Болт вкручивать в гайку через ухо крышки. 



#26 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 26 Август 2017 - 19:11

При падении штырь никуда не достаёт! Сам “ложил” такой мотоцыкл. Скользил пару метров боком. Ложится на дугу, клапанную крышку и глушитель. Даже если накладка и лопнет, то врядли именно по приливу для штыря! Плюс на штырь одевается цилиндрической частью накладки наружным диаметром 15-20мм, причём “заглушенной” с одной стороны!

Ну, не знаю - не знаю. Особисто у мене просто несприйняття до таких рішень, які відверто і нагло стирчать. Мабудь, це ще від часу коли мотокросом займався залишилось, коли старалися уникати подібних речей. Там точно присутні нестандартні падіння коли і дуги і, циліндри по самий бак зариваються в грунт. :)


gedevan, що мішає зкруглити той штирь ? 

Ну, не буде проникаючого поранення а буде компресійне. Не митям - так катанням(с).  :) 
 

Руслан, ну і, знову-таки, ці кришки окрім естетики більше ніякої функції не відіграють. А хочеться щоб все було з користю. На мотоциклі доволі мало місця, щоб розкидуватися ним наліво-направо, я так думаю. 

Загалом кажучи, кінцевого рішення тут поки що немає. Як показала практика - рішення приходить зненацька і взагалі, не таке як розраховував. Будем жити - будемо бачити що з того вийде. 

Заодно проанонсую черговий "опус"-припущення про те, чому в експериментах по витраті пального в мене вийшли такі результати. 



#27 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 481 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Август 2017 - 19:44


Заодно проанонсую черговий "опус"-припущення про те, чому в експериментах по витраті пального в мене вийшли такі результати. 

Ну так які будуть припущення ?



#28 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 26 Август 2017 - 20:19

 


Ну, не знаю - не знаю. Особисто у мене просто несприйняття до таких рішень, які відверто і нагло стирчать.

 Ну так тоді і важелів зчеплення / тормозу треба жахатися.

 

Ну, не настільки ж трагічно. :) Я вказав конкретно яке рішення. Судіть самі - центр мотоцикла. Загострений (ладно, закруглим:) ) штир... 


Ну так які будуть припущення ?


Вихлоп. Точніше - вихлопна система, якою в більшості випадків нехтують або "тюнінгують" на слух. ;)

#29 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 481 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 26 Август 2017 - 20:33

Якщо я не помиляюсь, на вашому мотоциклі китайські глушники ?



#30 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 632 сообщений
  • ГородKiev/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 27 Август 2017 - 06:52

Оппозит4ик,
В доповнення по тему бокових кришок від "Соло".
Цифрами позначені штатні місця кріплення. Зверніть увагу на 3 кріплення. Загострений штир товщиною приблизно 8 мм. Ось із-за нього я і не став морочитися із штатними кришками.
Від себе ще раз додам - конструктору такого "кріплення" цей штир треба в голову забити. :(

я собі зробив так, що в 3 точці в пластині нарізана різьба під болт)
років 5 вони в мене пластковими стяжками були прикріплені, а потім міняв раму, то наварив по типу заводу

#31 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 27 Август 2017 - 09:58

Якщо я не помиляюсь, на вашому мотоциклі китайські глушники ?

Не знаю. Виробник на них не вказаний. :) Але, схоже на те. Я їх взяв як базові після чого, потратив кілька вечорів і нервів на доробку. 
Про самі глушники. Зроблені воні із нержавіючої сталі. Товщина стінки (на око) десь 0,4-0,3. Стальний лист загнутий у потрібному діаметрі і, поздовжній шов лазерною зваркою. Так роблять труби на вентиляцію. Звук приглушають гірше, аніж свого часу заводські але, в достатній мірі як на мою думку. Взяв тому що, замахався шукати трубу потрібного діаметра і, підкупила невисока ціна в продажу (запросили 480 грн.). Прикинувши, скільки я можу потратити часу, матеріалів і т.д. вирішив що, воно того варте. Нажаль, для написання панегірика відсутній доступ до першоджерела, щоб вказати повну інфрмацію звідки то все взялося.  



#32 SerDjon

SerDjon

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 207 сообщений
  • ГородКазатин
  • Моя техникамт10-36 78г.в.

Отправлено 27 Август 2017 - 10:31

Якщо я не помиляюсь, на вашому мотоциклі китайські глушники ?

попередні глушники були такіж, тільки без різьби під гайку, купував у Дані, якщо не помиляюсь то їх власне виробництво!
для збільшення терміну служби, бажано зробити додаткове кріплення в районі переходу малого діаметру на великий, з часом там з'являються тріщини, і їх важко заварити, метал тонкий....

#33 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 481 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 27 Август 2017 - 10:41


потратив кілька вечорів і нервів на доробку.

Так оце ж ключові слова. Ми сидимо з роззявленими ротами, а з вас треба по букві витягувати. Бажано з фото.



#34 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 27 Август 2017 - 18:20

Lesnik1975g, ок, без лишньої лірики і посилань на першоджерела.
Попала в руки якось книжечка "Вихлопні системи". Написана лаконічно і грамотно, на мою думку. Ну так от, виявляється правильний прямоток як таким прямоточним не є. Будь яка відвідна система повинна мати опір (без цифр. тільки суть) для кращого і ефективного згоряння пального. Отже, вирішив робити вихлоп так, як це було зроблено із заводу тобто, 1+1 (об'єднані вихлопи на 2 труби). Пропорцію 1:14,7 ніхто не відміняв. ;)
Тепер можете поржати. В закромах гаража на Волині я відкопав старі труби. Щоправда, не рідні але заводські. Свого часу думав їх клонувати але... 
Отже, відчикрижив різьби, виміряв де повинен міститися об'єднувальний апендикс і (ну тут тупо повезло) заловив толкового зварювальника який умудрився то всьо приварити 3 - кою електродом нержавійкою. Тіло "апендикса" вирізав із старого коліна. Об'єднувальна трубка придбана і, як виявилось в аккурат на такі діаметри зроблена. Кінці трубки під конус, для герметизації!

Розміри, що вийшло - дивіться на фото.
 

 

бажано зробити додаткове кріплення в районі переходу малого діаметру на великий

 

 
Конструктивно передбачено підтримка коліна хомутом в області передньої шпильки кріплення двигуна (на фото - верхній лівий кут. Розмито видно, де воно є) . Думаю, цього вистачить в сукупності із різьбовим ущільненням переходу коліно-труба. І так. Варити цей метал - ще той гем..й. :)

Відразу відповім на можливі запитання чому відмовився від формули вихлопа 2-1 (все заведено на одну трубу) і 1-1 (кожен циліндр має свій глушник)
Патамуша! (жарт). :) Почитав вумну брошурку про вихлопні системи. Цього виявилося досить для прийняття рішення. 
Так, подібне об'єднання використовується на БМВ це я знаю. Ще один з факторів на користь формули 1+1. Педантичні німці шось знають. ;)
1:14,7 - пропорція повного згоряння палива (в кілограмах).

Прикрепленные файлы



#35 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 481 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 27 Август 2017 - 19:02

gedevan, я зрозумів, як ви вирішили питання з підгонкою цих труб під рідні коліна, і як організували перемичку. Мене цікавить інше - що ви робили з " кишками " цих труб, щоб домогтися більш повного згоряння суміші ? Яка їх внутрішня будова ? Що ви там змінювали ? Труби розбірні ? 


  • Babay это нравится

#36 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 28 Август 2017 - 09:58

gedevan, я зрозумів, як ви вирішили питання з підгонкою цих труб під рідні коліна, і як організували перемичку. Мене цікавить інше - що ви робили з " кишками " цих труб, щоб домогтися більш повного згоряння суміші ? Яка їх внутрішня будова ? Що ви там змінювали ? Труби розбірні ?

З кишками нічого не робив т.к. не бачив у тому потреби. Труби нерозбірні тому, препарувати їх тільки для вивчення внутрішньої будови не бачу смислу. В них є своя система подавлення. Прямотоку  - так точно немає. Гляньте відео, там все тільки-тільки змонтовано і, з того часу змін не проводилося.



#37 Ростислав

Ростислав

    Новичок

  • Пользователи
  • 6 сообщений
  • ГородКиїв
  • Моя техникаДнепр-11

Отправлено 28 Август 2017 - 10:36

Така перемичка в глушниках має дві функції : зменшую тиск вихлопу, тобто звук тихіше + зміную резонансну частоту самого глушника. Щось мені здається, що єдиним призначенням є збільшення ефективності глушника))

до якості суміші ніякого відношення не має. імхо


  • Lesnik1975g это нравится

#38 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 28 Август 2017 - 17:51

Така перемичка в глушниках має дві функції : зменшую тиск вихлопу, тобто звук тихіше + зміную резонансну частоту самого глушника. Щось мені здається, що єдиним призначенням є збільшення ефективності глушника))

до якості суміші ніякого відношення не має. імхо

 

 Ви вірно пишете. Це ж саме було прописано і в прочитаній мною книженції, окрім цього ще і впливає на якість і ефективність згоряння палива. Я не можу щось добавити або відняти - за що купив, за те і продав. Останній аргумент і заставив мене передивитися своє відношення до цієї частини мотоцикла. Не буду стверджувати однозначності але, мені здається була згадка ще і про те, на якій відстані рекомендують встановлювати таку перемичку в залежності від компресії. Що і звернуло мою увагу на те, де вона встановлена на тому-ж БМВ-Р80. 
Особисто я вже не один раз переконувався у тому що, в дрібницях криється багато своїх чортів. Для прикладу як ось це:


до якості суміші ніякого відношення не має. імхо


Ви зробили для себе невірний висновок, виходячи із моїх постів. Я ніде не згадую про вплив вихлопної системи на якість суміші. Я писав лише тільки про якість згоряння палива а це, погодьтеся речі доволі різні, хоч і невід'ємно пов'язані.  
Також, я підмітив одну деталь на яку теж впливає використана мною система відводу - двигун працює рівно і плавно на всіх режимах. Не завдяки тільки а, в сукупності. 

#39 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 828 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техникаДнепр КМЗ 8.157.02 1993г.в.ДАI; Днепр-11 1991г.в.

Отправлено 28 Август 2017 - 18:19

Переплюйка нужна для более лучшей наполняемости цилиндров свежей смесью! Правильнее сказать - для более интенсивного отвода отработанных газов, что способствует более лучшей наполняемости цилиндра свежей смесью. Но в узком диапазоне оборотов коленвала. На качество сгорания переплюйка никак не влияет! А от качества сгорания уже будет зависеть расход.
Теория — это когда вы знаете всё, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Здесь мы совмещаем теорию и практику — ничего не работает и никто не знает почему.

#40 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 496 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 29 Август 2017 - 05:11

Переплюйка нужна для более лучшей наполняемости цилиндров свежей смесью! Правильнее сказать - для более интенсивного отвода отработанных газов, что способствует более лучшей наполняемости цилиндра свежей смесью. Но в узком диапазоне оборотов коленвала. На качество сгорания переплюйка никак не влияет! А от качества сгорания уже будет зависеть расход.

Я так однозначно і категорично не стверджую тому як, а ні датчиків контролю а ні, ЕБУ для обробки данних із них конструкцією не передбачено. Хай буде так, як Ви кажете (при цьому я не ствержую, що це невірно!). Лишень відмітив приємну роботу двигуна і розхід пального такий, який був у експерименті.
Якщо ця "переплюйка" - маленький крок до покращення то, чому б його не зробити? IMHO. Тим більше, якщо засоби і матеріали для цього є і доступні, не бачу обмежень для досконалості. :)







Темы с аналогичным тегами Дніпро 11

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото