Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Gedevan КМЗ Дніпро 11. Нерозлучні.

Дніпро 11

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 97

#1 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 11 Август 2017 - 21:06

Хоч я до цих пір вважаю свій мотоцикл не доведеним до кінця але, викладу на оглядини.

Історія. Цей мотоцикл був придбаний пізньої осені 1987 року у магазині "Техніка" м.Каменя-Каширський Волинської області моїм батьком як транспорт першої лінії. Себто, як основний. У хазяйстві на той момен були мопед "Верховина-6" та кілька велосипедів. Так склалося що, з тих пір і по цей день я є його основним експлуататором. Мені навіть посвідчення водія категорії "А" видали на день раніше 16-ліття. ;) Приблизно через рік спідометр зупинився на цифрі 28754 і, на мою велику радість, контроль з боку батьків скільки я намотую було втрачено. І понеслось... точніше, мене понесло. Обкатав як всю область так і, близькі райони Білорусі. Слова "безвіз" на той час не існувало тому Польща залишилась без слідів від шин мого мотоцикла. Майже у прямому смислі слова ми приросли одне до одного. Не було таких днів (за виключнням деяких зимових) щоб ми кудись не їздили. Чи просто прокатались. Хоч містечко і невелике але за мною (і ще з десяток таких самих придурків) міцно закріпилася "слава" рокера. Так тоді називали байкерів. Звісно, вся амуніція і тюнінг мотоциклів робилася вручну і з доступних матеріалів. Нажаль фотографій мотоцикла тих часів не збереглося або, ще не знайдені. Одна з них - зроблена пасажиром із бокового причепа нічого не розповість вам про предмет розповіді. Але це одна із самих ранніх рокерських фотографій того часу.
По моїм скромним підрахункам (за що вже був тут висміяний) до 2000 року цей "Дракон" намотав не менше 100 тис. км. Капітальних ремонтів двигуна, КПП та головної передачі не робилося. Підгонка клапанів - "на око" із-за неможливості доступу до майтерень. Бідові 90-ті... Чотири роки тому батько у одній із розмов повідомив що, прийняв рішення здати наш незмінний у металолом. Мовляв "сусіди вже всі поздавали, отримали якісь гроші..." І тоді я до болі гостро відчув що не маю морального права цього допустити по відношенню до свого сталевого Друга! Чесно кажучи, я просто не знав як з цим буду жити. Для мене це зрадою у прямому сенсі цього слова! На той момент я вже давно жив біля Києва. За кілька місяців було проведено ретельну підготовку до перегону. Я вважав що, знаю всі слабкі місця і постарався врахувати всі "нежданчики" дороги у 500 км. Доля не дала мені цього зробити. Один із моїх старих друзів-рокерів зненацька вчергове поміняв автомобіль у який міг вміститися мотоцикл і, в один прекрасний осінній вечір "Дракон" спустився у моєму подвір'ї. Пізніше дружина зізналася що підходила до гаража мене покликати в дім але, почувши як я розмовляю із мотоциклом вирішила що повечеряти я завжди встигну. А ще, вона зрозуміла що "Дракон" для мене набагато більше, аніж просто транспорт чи забавка. Та так воно насправді і є.

Сьогодення. Після років простою я йог завів...

 

Уявіть собі ситуацію. Через десяток (чи кілька десятків) років, що ви не бачились із своїм давнім другом. Ви в очікуванні радісного побачення. вви заходите до нього в дім і ... ваш давній друзяка з яким ви були нерозлий вода сидить на пошарпаному ліжку, в якомусь подертому старому одязі, з перебинтованими кінцівками і милицями та туманними очима приречено дивиться на світ крізь брудне вікно. Але побачивши вас він скидається. Не дивлячись на свій стан він наскільки можна рвучко підводиться. Хоч і на милицях але, впевнено йде до Вас і пелена в очах міняється на
знайомий блиск...
Ось такі були відчуття після запуску. Ми ще догарчали (вихлопні труби порвані на шмаття) до СТО, щоб мийкою високого тиску повідбивати заскорузлу і масляну багнюку. По дорозі назад один циліндр відмовив і останні 500 метрів дотягнули на одному. Це була остання поїздка того "Дракона" після чого він був розібраний і розкручений до гвинтика.
Три довжелезних роки пішло на відродження. Було багато ідей, які хотілося реалізувати у двигунові, КПП, головній передачі, конфігурації рами і обвісу. Дещо вдалося. Але часто-густо доводилося відмовлятися із-за технологічних, фінансових або інших причин. Але завершення некроманського обряду все відтягувалось. Причин було вдосталь. В тому числі і моя неорганізованість. Хорошого "пендюля" я отримав тоді, коли у моєму полі зору виник ще один "драконовласник"... і його мотоцикл я заставив бігати дуже у короткі строки. Щоправда, "обрадував" його швидким кап.ремонтом але, це вже до теми не відноситься тому про нього досить. За недільну відпустку я склав все до купи. Точніше, скласти можна було би менше ніж за день але, дуже багато часу забирала доводка і підгонка.
На початку липня цього року "Дракон" вперше ожив. Відео першого запуску долучаю. І понеслось. Я вилікував свого друга. Як кажуть "попереду ще довгий час реабілітації" але, милиці викинуті. Все зрощено. Свіжи одяг (і куди ж без глянцу? ;) ). Йде відловлювання багів і, доводка чи переробка. Але мій Друг почуває себе все краще. На одному з фото монтаж того, що я хочу побачити.

Прошу вибачення за сентиментальність в описі, і відсутність технічної деталізації. Я постарався описати свій мотоцикл. А деталі... питайте. Відповім. :)

УПД. Вирішив підредагувати пост. Довго і настирливо хотів потавити тахометр. То не перепаяв, то не працював... Коли заставив працювати зрозумів, що не так він вже і важливий тому, замість нього поставив розетку на 12V яка працює в контрольованому режимі (запалення вкл. або при окремому включенні від замка живлення. Коли ключ вийнятий - розетка не працює. Зардка на мобільний або, живлення на реєстратор - саме воно.


Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Ged2_1988.jpg   88,35К   1 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  Rama.jpg   159,5К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  ruki.jpg   53,4К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  MyMT_01.jpg   220,34К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  IMG_20170909_160712_351.jpg   209,76К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  rozetka.jpg   99,23К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  01.jpeg   138,37К   0 Количество загрузок:

  • М72, Руслан, Lesnik1975g и 2 другим это нравится


#2 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 704 сообщений
  • ГородKiev/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 11 Август 2017 - 21:19

гарний вийшов) нічого лишнього, все на саоєму місці)
а коляска є в наявності?)
знаходив в гараж біля кмз кришки бокові від соляка, ідеально б підійшли для заліплювання дирки під сідалом)
брав із царапиною на правій кришці, все одно під покраску йшли, то сторгувався на 30грн.
3 роки це не довго, для повного відновлення, я витратив 3.5 тільки на двигун, кпп і міст то таке, не суттєво.
і питання ставало не в коштах(всі доробки більше 1000$ потягли при курсі 8) а в підгонці, і толковій токарці.
також багато часу займає пошук запчастин, приходилось чекати і по місяцю.

#3 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 645 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 11 Август 2017 - 21:41

Щось у вас там труба до рульової колонки страшнувато приварена  :o .



#4 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 645 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 11 Август 2017 - 22:00

Гарний. Тільки з крила заднього познущались.


за що вже був тут висміяний

Ох і людиночка ж..


  • gedevan это нравится

#5 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 11 Август 2017 - 22:13

гарний вийшов) нічого лишнього, все на саоєму місці)
а коляска є в наявності?)
знаходив в гараж біля кмз кришки бокові від соляка, ідеально б підійшли для заліплювання дирки під сідалом)
брав із царапиною на правій кришці, все одно під покраску йшли, то сторгувався на 30грн.
3 роки це не довго, для повного відновлення, я витратив 3.5 тільки на двигун, кпп і міст то таке, не суттєво.
і питання ставало не в коштах(всі доробки більше 1000$ потягли при курсі 8) а в підгонці, і толковій токарці.
також багато часу займає пошук запчастин, приходилось чекати і по місяцю.

Дякую. Попередню спробу відповіді форум пох..ив, зараза. :(
Двигун і трансмісію я зробив відносно швидко. Серце краялося від вигляду двигуна... А от коли діло дійшло до зварювання - тпру. Інструмент і засоби є, а руки (див. картинку). :) Заднє крило перекроював разів 20, поки не осяяло, які кути і риси підходять.

Кріплення кришок від "Соло" на мою думку не є безпечними. Загострений штир в районі втулки (підшипника) заднього маятника - верх цинізму "конструктора". При падінні шанс розпанахати ікру водія такий що... поки що не прийняв остаточного рішення. Можливо там буде підсумок. Можливо ні. Думаю.

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  Kr1.jpg   124,17К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  Kr2.jpg   216,91К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  Kr3.jpg   120,81К   0 Количество загрузок:


#6 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 11 Август 2017 - 22:17

Щось у вас там труба до рульової колонки страшнувато приварена  :o .

Та то фігня. Ви б знали як воно було, коли відірвалося на ходу. :D  Насправді там варилося навіть не два рази. Про умови експлуатації я вже писав (до речі, про пробіг...) :))))) Це вже обварено по-новій і потім зачищено. На швидкість не впливає - перевірено експериментально. :)
 


Ох і людиночка ж..

А уявіть як ото дружина зі мною мучиться!!! :P

#7 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 645 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 11 Август 2017 - 22:22

Свята жiнка, дай iй Боже здоров"я.
  • Mad Doctor, Оппозит4ик и gedevan это нравится

#8 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 11 Август 2017 - 22:40

Свята жiнка, дай iй Боже здоров"я.

Дай Біг! Двох мусів поміняти, допоки свою не здибав! А ще ж і на освітленні яка економія (німб так і сяє)! Правда, майже все йде на свічки до церкви... я в то особливо не вірю але, хай буде... Ну і, церкви весь час різні. Попи чомусь всередині зачиняються і тікають з бокового ходу. Одного якось злапав, хтів допитатися чого то воно так... Люде кажуть до цих пір хреститься, плаче, гикає. Подейкують навіть що, нову хату і всі п'ять машин порозпродав і на храм пожертвував... нервовий якийсь, їй бо.



#9 IronHorse

IronHorse

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 798 сообщений
  • ГородSelo

Отправлено 12 Август 2017 - 11:52

Щось у вас там труба до рульової колонки страшнувато приварена  :o .

Дыр нет - уже хорошо



#10 IronHorse

IronHorse

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 798 сообщений
  • ГородSelo

Отправлено 12 Август 2017 - 12:01

А маятник встановлений на підшипниках?



#11 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 645 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 12 Август 2017 - 12:13


Дыр нет - уже хорошо

 Оце молодець ! Видно зразу - наша людина  :D . И так сойдьоть  :D !



#12 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 12 Август 2017 - 12:46

А маятник встановлений на підшипниках?

Обов'язково! Втулки дають таку гульбу маятника що, мотоцикл по дорозі пливе як якір. Ну і, заводом прописана умова при переобладнанні для одиночного використання - встановлення підшипника замість гумових втулок.
На момент заняття цим вузлом була можливість поставити тільки підшипник ковзання. Токар виготовив його із матеріалу, схожого на алюміній-дюралій-точнонесталь. Але цей матеріал точно приміняється десь у літаках. :) Обрізані гумові втулочки використав тільки як пильники.



#13 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 704 сообщений
  • ГородKiev/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 12 Август 2017 - 14:37

д16т добре себе зарекомендувала в маятнику

#14 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 12 Август 2017 - 18:25

д16т добре себе зарекомендувала в маятнику

Перепрошую але, чи не могли Ви розшифрувати цю буквоцифірь? А то, знаєте, марки і позначення металів не є моєю сильною стороною. Скоріше, дуже слабкою. :)

Дякую. 



#15 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 12 Август 2017 - 20:12

Ось, відкопав свою стару заслінку із карбюратора. Lesnik1975g, ну Ви зрозуміли.  :D

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  zaslonka.jpg   146,84К   1 Количество загрузок:


#16 Руслан

Руслан

    Страж Порядка

  • Модераторы
  • 868 сообщений
  • ГородПологи
  • Моя техникаБыли Днепр-16, МТ10-36. Теперь Днепр-11

Отправлено 13 Август 2017 - 05:45

Классный мот. Сделано с любовью. Мої вітання.
  • gedevan это нравится

#17 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 645 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 13 Август 2017 - 06:45

gedevan, я на К-63т, тих що з нову були з мотоциклом, проїхав трохи не 40 т. км, з трьома замінами заслонок. Вони стиралися по нижніх кутах до товщини леза, і починали безбожно ляпати. А так, в принципі, вони мені подобались. Дуже надійним був механізм запирання подачі палива в карбюратор, я місяцями кран не закривав. Але ж ніщо не вічне, шайбочки із СКУ-6 на голках позтиралися, а повноцінних аналогів я вже не знайшов. Тулив і з запальничок, і з ремнаборів - але то все не те.

До недоліків їх я б відніс зниження обертів ХХ на гарячому двигуні. Я вважаю що це результат конструкції заслонки, адже на К-68 з циліндричним дросселем такого недугу немає, а в іншому всьому конструкція карбів однакова.

Також негарно зроблена контрукція кріплення голки ГТС ( доречі, на К-65 ті ж штани ). Вона жорстко сидить в планці, а направляючої ніякої не має. Голка треться одною якоюсь стороною об стінку колодязя розпилювача, нерівномірно зношуються і розпилювач, і голка.


  • gedevan это нравится

#18 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 747 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 13 Август 2017 - 08:44

Классный мот. Сделано с любовью. Мої вітання.

Дякую. Але, робота ще не завершена. ;) Немає межам досконалості. :)

Lesnik1975g,
Гм. Їй-бо, щось Ви мало на них наїздили. :) Хоча, ситуація яка була у наших краях із запчастинами повністю мене виправдовує... нажаль. :( Всі Ваші описи і шпильки в сторону К63 абсолютно виправдані. Шо є - то є. Доводилося стикатися із мотоциклами, на яких стояв карбюратор із тракторного пускача. Уявляєте? :)



#19 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 645 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 13 Август 2017 - 09:36


тракторного пускача. Уявляєте?

Та це в дев"ності колглспники ставили сплош і рядом. Воно в декого ще й робило на слух нормально, за витрату палива я незнаю. Та й що можна очікувати від примітивного діафрагменного карбюратора. Для більшості народу цей карбюратор був як останній акт відчаю, як паличка - виручалочка, як панацея від некриючих клапанів, зношеної поршневої групи, кривих рук, які не взмозі відсинхронити пару карбюраторів  :D .



#20 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 704 сообщений
  • ГородKiev/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 13 Август 2017 - 16:26


д16т добре себе зарекомендувала в маятнику

Перепрошую але, чи не могли Ви розшифрувати цю буквоцифірь? А то, знаєте, марки і позначення металів не є моєю сильною стороною. Скоріше, дуже слабкою. :)
Дякую.
ну що сказати, тверда дюраль
  • gedevan это нравится





Темы с аналогичным тегами Дніпро 11

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото