Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Аналоги деталей днепра с другой техники

аналоги запчасти днепр

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 44

#41 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 730 сообщений
  • ГородKyiv/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 26 Апрель 2018 - 20:35

Одному товарищу по его указанию ставил такое — проехал считаные километры( мотоцикл ещё в процессе постройки) и пришлось кпп снимать, так эти ролики из сепаратора повыпадали...
Был бы он коническим — другое дело!

все таки моя теория верна была)
но поставил, авось поедет, не поехал)
  • Mad Doctor это нравится

#42 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 831 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 27 Апрель 2018 - 07:28

Гм. Нда, ситуація. Після слів пана Оппозит4ик, вткнув лупу в око і почав розглядати цей підшипник. Так, ролики там не конічні. Та й не можуть такими бути інакше ціна їх буде захмарна на мою думку. Але хочу підкинути ще одну теоретичну версію того, чому його розвалює. Осьова невідповідність. Що я маю на увазі: наконечник вижимного штока і повзун праюють не повністю в одній осі. Погляньте на сліди від кулькового підшипника на цих деталях. Він працює не тільки по колу (як мав би) а і зі зміщенням вбік. Саме для кулькового підшипника зісковзування вбік не є великою проблемою . А для роликового? Ось в цей момент (на мою думку) і стається когнітивний дисонанс для сепаратора роликового підшипника і зі словами "Курча мать" він закликає довго жити. Як вам така версія?

На запитання "а шо робити" маю готову відповідь: не знаю. Тобто знаю. Теоретично. Виправити все в на одну вісь (шток-наконечник-повзун). А от як - ото варто глянути раніше.

 



#43 Оппозит4ик

Оппозит4ик

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 730 сообщений
  • ГородKyiv/Grebinka
  • Моя техникаDnepr 11('85), Dnepr 11('92)

Отправлено 27 Апрель 2018 - 07:36

Він працює не тільки по колу (як мав би) а і зі зміщенням вбік. Саме для кулькового підшипника зісковзування вбік не є великою проблемою . А для роликового? Ось в цей момент (на мою думку) і стається когнітивний дисонанс для сепаратора роликового підшипника і зі словами "Курча мать" він закликає довго жити. Як вам така версія?

згоден, центрування там умовле, аля аби не випало)
навіть якщо зробити ідеально, все одно буде різна швидкість на внутрішніх і зовнішніх кінцях ролика
  • Mad Doctor это нравится

#44 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 831 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 27 Апрель 2018 - 17:57


все одно буде різна швидкість на внутрішніх і зовнішніх кінцях ролика

Ну да. Чорти б його забрали але ж, десь же він такий використовується?! ХІба що там навантаження і оберти такі що, ковзанням можна знехтувати. :-\

#45 SerDjon

SerDjon

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 339 сообщений
  • ГородКазатин
  • Моя техникамт10-36 78г.в.

Отправлено 27 Апрель 2018 - 18:22

я на старом форуме тоже об этом писал, но мне отвечали на японцах стоит и ездит, и обороты там поболее, мол японцы не дураки....







Темы с аналогичным тегами аналоги, запчасти, днепр

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2018 ДнепроМото