Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Мой МТ10-36, 1975 г.в.

мт10-36

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 48

#1 Sleeper1989

Sleeper1989

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 44 сообщений
  • ГородМариуполь
  • Моя техникаМТ 10-36

Отправлено 16 Март 2020 - 17:45

Всем привет! На данный момент мотоцикл уже выглядит так:

 

[attachment=12695:IMG_20200315_125911.jpg]

 

Перед покупкой планов было много: сделать скрамблер, или кафе рейсер. Но мне так понравился классический дизайн, что решил оставить в стоке раму, жаль её переваривать.

 

Порядок ремонта такой: Разберу двиг, вымою картер, постараюсь осмотреть и замерить коленвал, после чего собирая его снова закажу новые вкладыши шатуна, подшипники и сальники + все прокладочки и увеличенный поддон. Интересно, стоит переплатить за поддон с фильтром?)

 

Далее отдам в ремонт головки, если их состояние будет ужасное и отдам на расточку цилиндры под поршень almot с вазовскими кольцами. Так же закажу подрезку цилиндра до 106 мм.

 

Карбы Pz30 с ускорителями. Воздуханы не знаю ещё какие ) Нулевики как то стремно. А родной масляный в виде кастрюльки.

 

Мост 9тка или влезет 10тка?)

 

Коробка, сцепление ещё не знаю, не смотрел, может обойдусь заменой сальников.

 

В задний маятник думаю вставить полиуретановые втулки. Ищу подходящие.

 

Переднюю вилку оставлю в стоке, задние амортизаторы ещё не решил что с ними делать.

 

Вроде пока так )




#2 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 034 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 16 Март 2020 - 18:51


Разберу
Начни с этого. А то че то как то разогнался сразу, аж голова разболелась...
  • Ильяс и gedevan это нравится

#3 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 634 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 16 Март 2020 - 20:52

На мій неупереджений погляд придумувати якісь експерименти з двигуном можна собі дозволити тільки в тому випадку, коли не дуже маєш бажання на ньому їздити. Або вже ті двигуни знаєш краще, аніж "Отче Наш". До речі, Ви забули згадати одну обов'язкову (окрім замірів) процедуру з КВ. Викрутити пробки вловлювачів, все вимити і продути. 

Збільшення об'єму піддона, потягне за собою заниження кліренса. А про маслофільтр ПЕРЕД маслонасосом маю взагалі категорично негативну позицію. 

Карбюратори. Для початку вивчіть роботу карбюраторів на мотоциклі. "Прискорювачів" я не спостерігав а ні на німецьких, а ні на японських. Чому? А все тому, що там підняття заслонки і паливної голки здійснюється через вакуумну камеру поступово, в унісон із збільшенням оборотів двигуна. ПЗ30. Тут Ви маєте простий (не вакуумний) карбюратор, який перезбагачує суміш в момент різкого відкриття заслонки і, нерозкрученого дивигуна. Ну і який в тому прискорювачі сенс?

Підрізка циліндрів. Точність двигунів КМЗ по осі КВ питання дуже спірне і складається із "як повезе". У більшості випадків він зміщений до одного із циліндрів. Тобто, камери згоряння при одинаковій висоті цилінра буде різна. А це різні СС. І якщо при заявленій заводом 7,0 ідуть варіації 6,5-6,8 то, при одинаковій просадці різниця зросте. Я би поміряв перез розборкою і, вразувавши висоту прокладок вирахував на яку сторону скільки підрізати. Ну і, циліндри перестають бути взаємозаміняємі. Але є рівний СС. 

Головки. Що значить оце "Єслі"? Їх однозначно потрібно ремонтувати. При цьому потрібно звернути увагу на весь механізм ГРМ (шестерні, РВ, штовхачі, штанги, коромисла, клапана, направляючі, сідла клапанів, пружини...).

Зчеплення відноситься до двигуна, а не до КПП. На маховику воно. Роздовбане 100%.

КПП. МІнімум - заміна сільників/підшипників. Вибирати люфти на шестернях. Сидіти в позі "Думатєля" над механізмом вижиму. :)

Головна передача. 9 чи 10 - ні про що, допоки незрозумілий хоча би діаметр колеса. Ну і "10"-ка не влазить однозначно. Дюрка в "мостові" замала. :) Зате, після її встановлення матимете більше навантаження на двигун, тоншу "планетарку" і динаміку в "залежності від напрямку вітру". :)

Маятник. Якщо буде з боковим причепом, краще поставити гумові сайлентблоки. Якщо без - будь-що, що не даватиме маятнику рухатись впоперек. Поліуритан, сталь, бронза, пластилін з температурою рідкого азоту... Ще як варіант, у ФБ зустрічав якісь по типу роликові підшипники. Ну, це все варіанти. Вибір Ваш. Потім відпишетесь років за 2-3 як все працює. :)

Пердня вилка. Ви помилились в описі. Не "залишу в стокові" і "відновлю в сток". А ще точніше "доведу до стану, який мав би бути ще при виготовленні".

Задні амортизатори. Так само як і передні. Потрібно їх робити так, щоб вони працювали і з тією масою мотоцикла, який плануєте експлуатувати. Знову-таки, якщо без бокового причепа - пружини однозначно повинні бути м'якші. Інакше амортизатори толком працювати не будуть. Мається на увазі, амортизатор призначений для того щоб колесо постійно мало контакт із планетою. Принаймі, у більшості часу. 

Все вище перераховане однозначно і точно ще не все. В кращому випадку - половина. :)


  • Руслан, Lesnik1975g, Babay и еще 1 это нравится

#4 Mad Doctor

Mad Doctor

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 3 673 сообщений
  • Городг.Запорожье
  • Моя техника: ИМЗ М-62 "Урал" 1962; КМЗ "Днепр-11" 1991; "Днепр" КМЗ 8.157-02 1993, бывший мент, мотор мутант.

Отправлено 16 Март 2020 - 21:02

gedevan, зчепленя відноситься до зчеплення, а не до двигуна або КПП. Якщо на те пішло, воно є частиною трансмісії.
Продам лунный грунт. Предоплата. Самовывоз.

#5 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 634 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 16 Март 2020 - 21:53

gedevan, зчепленя відноситься до зчеплення, а не до двигуна або КПП. Якщо на те пішло, воно є частиною трансмісії.

Згоден, що це як окремий вузол. Але я мав на увазі той факт що, зчеплення в зборі (у більшій його частині) розташоване на двигунові. Відповідно, розібрати двигун не розбираючи зчеплення не є можливим. Відрив маховика не будемо відносити до розборки :) 



#6 Fenix

Fenix

    Пользователь

  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМт 10-36 1983 г.выпуска, Мт 11 1993 г.выпуска

Отправлено 17 Март 2020 - 18:24

Днепр у тебя первый? Запасайся болтами і гайками... Ну и терпением, и как ни странно удачей. С двигателем Днепра не помешает. Фильтр перед насосом работает, при условии стоковой маслосистемы, хорошего насоса и уплотнителей в гитарке что бы там кто не говорил... Дерзай, но помни, Днепр, для тех у кого руки не из жопы и голова на плечах.

#7 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 034 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 17 Март 2020 - 20:06


при условии стоковой маслосистемы,


уплотнителей в гитарке

Взаимоисключающие параграфы.

Каким образом эти два фактора влияют на работу фильтра перед насосом ?


  • Mad Doctor и gedevan это нравится

#8 Fenix

Fenix

    Пользователь

  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМт 10-36 1983 г.выпуска, Мт 11 1993 г.выпуска

Отправлено 17 Март 2020 - 20:23

 


при условии стоковой маслосистемы,

 

 


уплотнителей в гитарке

Взаимоисключающие параграфы.

Каким образом эти два фактора влияют на работу фильтра перед насосом ?

 

в холивар не вступаю... Все выше сказанное основано на моём опыте...



#9 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 034 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 17 Март 2020 - 20:29


в холивар не вступаю... Все выше сказанное основано на моём опыте...
Я понял. Большой секрет...)))
  • Mad Doctor это нравится

#10 Fenix

Fenix

    Пользователь

  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМт 10-36 1983 г.выпуска, Мт 11 1993 г.выпуска

Отправлено 17 Март 2020 - 20:43

 


в холивар не вступаю... Все выше сказанное основано на моём опыте...

Я понял. Большой секрет...)))

 

Ладно, если не понимаш, то обьясню. Фильтр перед насосом уменьшит давление в системе и все утечки станут критическими... Только не спрашивай почему уменьшит... Подумай сам.



#11 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 634 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 17 Март 2020 - 20:44


Я понял. Большой секрет...)))

Це із розряду: "Є дві думки з цього приводу. Моя, і неправильна." Скажи "може варто завтулити гітарку із правильними зазорами надійніше?" отримаєш відповідь "а що, раз в сезон тяжко поміняти кільця(сальники) гітарки?". Тобто, незаглядкування до двигуна в міжсезоння навіть не розглядується. 

І да, ще не один не вказав на якийсь конкретний двигун, де маслофільтр тонкої очистки встановлений перед насосом. Тому що навіть сама конструкція фільтрів передбачає перепускний клапан на той випадок, якщо буде забитий фільтруючий елемент. Але "у мене так, і їздить" переважає всі аргументи. :)

#12 Fenix

Fenix

    Пользователь

  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМт 10-36 1983 г.выпуска, Мт 11 1993 г.выпуска

Отправлено 17 Март 2020 - 20:57

 

"може варто завтулити гітарку із правильними зазорами надійніше?"

На сколько тысяч хватает такого метода? Правильно, пока не просядет передний подшипник... Пару соток достаточно, что бы масло уходило на полив шестерен грм....



#13 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 634 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 17 Март 2020 - 20:57


Только не спрашивай почему уменьшит... Подумай сам.

Пан Lesnik1975g, точно додумається. А у мене з думатєлєм геть кепсько тому, можна я запитаю: а чому фільтр перед маслонасосом зменшує тиск в системі? Приміром, я чомусь вважав що будь які втрати мастила по магістралі після насоса апріорі є критичними і знижують не тільки тиск, а і кількість мастила яке мало би потрапляти в зони куди, власне кажучи воно під тиском і нагнітається.  

#14 Fenix

Fenix

    Пользователь

  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМт 10-36 1983 г.выпуска, Мт 11 1993 г.выпуска

Отправлено 17 Март 2020 - 21:05

 


Только не спрашивай почему уменьшит... Подумай сам.

Пан Lesnik1975g, точно додумається. А у мене з думатєлєм геть кепсько тому, можна я запитаю: а чому фільтр перед маслонасосом зменшує тиск в системі? Приміром, я чомусь вважав що будь які втрати мастила по магістралі після насоса апріорі є критичними і знижують не тільки тиск, а і кількість мастила яке мало би потрапляти в зони куди, власне кажучи воно під тиском і нагнітається.  

 

Возьми трубочку и сёрбни лимонада, запомни ощущения... А теперь в кончик трубочки вставь ватку и сёрбни еще раз. Так понятнее?



#15 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 634 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 17 Март 2020 - 21:09


На сколько тысяч хватает такого метода? Правильно, пока не просядет передний подшипник... Пару соток достаточно, что бы масло уходило на полив шестерен грм....

Тобто, на Вашу думку просадка підшипника станеться раніше, аніж зносяться гумові кільця? Якщо мені не зраджує пам'ять там оптимальний зазор 3 сотки. Якщо вірити інженерам-механікам. 
Ви реально впевнені, що підшипник зношується швидше за гуму? Тому що приблизно такого метода моєму двигуну вистачило приблизно на 100 тис. По-секрету признаюсь, що коли робив капітальний двигуну, гітарку не чіпав. Взагалі. Поставив як була. Давить. Їздить.  
  • Lesnik1975g это нравится

#16 Fenix

Fenix

    Пользователь

  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМт 10-36 1983 г.выпуска, Мт 11 1993 г.выпуска

Отправлено 17 Март 2020 - 21:13

 


На сколько тысяч хватает такого метода? Правильно, пока не просядет передний подшипник... Пару соток достаточно, что бы масло уходило на полив шестерен грм....

Тобто, на Вашу думку просадка підшипника станеться раніше, аніж зносяться гумові кільця? Якщо мені не зраджує пам'ять там оптимальний зазор 3 сотки. Якщо вірити інженерам-механікам. 
Ви реально впевнені, що підшипник зношується швидше за гуму? Тому що приблизно такого метода моєму двигуну вистачило приблизно на 100 тис. По-секрету признаюсь, що коли робив капітальний двигуну, гітарку не чіпав. Взагалі. Поставив як була. Давить. Їздить.  

 

У вас стоит фильтр до насоса? Нет. Так к чему этот разговор?



#17 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 634 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 17 Март 2020 - 21:19


Возьми трубочку и сёрбни лимонада, запомни ощущения... А теперь в кончик трубочки вставь ватку и сёрбни еще раз. Так понятнее?

І яким чином лимонад...тьфу, вата зменшує тиск?

А давайте і я запитаю. Візьміть масляний насос, трубочкою з'єднайте його із каністрою і спробуйте закачати мастило хоча би в сам насос. Запам'ятайте свої відчуття. Як підняти мастило насосом, який конструктивно не створений для створення вакууму? Тому і знаходиться постійно в нього (мастило) зануреним. А ваткою (тобто фільтром) ви створюєте голодання насоса (читай повітряні пробки), якому нічого закачувати в систему. Ось тому у вас і всі зазори критичні. А як бути із зношуванням вкладишів?
  • Руслан, Lesnik1975g и Babay это нравится

#18 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 634 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 17 Март 2020 - 21:23


У вас стоит фильтр до насоса? Нет. Так к чему этот разговор?

А Ви про це можете дискутувати тільки з адептами фільтрадонасоса? ;)

І стояти не буде. Тому що я не вважаю себе розумнішим за всіх інженерів-механіків які десятиліттями це не тільки придумують, а і обкатують. І не тільки на гонках. 
  • Lesnik1975g и Babay это нравится

#19 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 034 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 18 Март 2020 - 19:08


Фильтр перед насосом уменьшит давление в системе
С какого перепугу ?
  • Babay это нравится

#20 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 034 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 18 Март 2020 - 19:16


Пару соток достаточно, что бы масло

Та ну...

 

 


Возьми трубочку и сёрбни лимонада, запомни ощущения... А теперь в кончик трубочки вставь ватку и сёрбни еще раз. Так понятнее?

Это будет только половина гидросистемы, до насоса. Изобразите, пожалуйста, всю систему, с утечками.)))







Темы с аналогичным тегами мт10-36

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !