Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

CVK 30 на Дніпро

Карбюратори

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 5

#1 9eni7

9eni7

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 42 сообщений
  • ГородЗапоріжжя
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 15 Март 2020 - 14:01

Ось і добрались в мене руки до встановлення карбюраторів на мотоцикл.

Що я до цього тільки не встановлював і к65 (які постійно сцять бензином) і к68 (і китайські і тайваньські) і при славуті pz30 (карбюратор звичайно гарний але не для Дніпра, якщо ви звичайно не женетесь за динамікою. Гарний показник економічності в них)
Прикрепленный файл  IMG_20200315_140747.jpg   280,43К   1 Количество загрузок:
І ось видався в мене вихідний. Який я вирішив посвятити встановленню, китайського дива на мотоцикл.
Прикрепленный файл  IMG_20200315_140734.jpg   118,93К   1 Количество загрузок:
Встанив їх на явовські перехідники через тоненьку паронітову прокладку. Тому що фланець більший за плоскість прилягання і він впирається краями в тіло головки. Притянув фланці наче все добре, натягнув карбюратор в фланець, тримається добре. Затянув все це діло хомутом (25-40) столо жорсто. Прикрепленный файл  IMG_20200315_140803.jpg   164,22К   1 Количество загрузок:
Вдів штатні резинки повітряного фільтра. Прикрепленный файл  IMG_20200315_150039.jpg   137,68К   1 Количество загрузок:
Вигляд зверху. Прикрепленный файл  IMG_20200315_140814.jpg   232,92К   0 Количество загрузок:

Встановив рідні Дніпрячі троси, стали досить гарно. (єдине що добавив болт для регулювання тросу щеплення ІЖа)

Ключ на старт! І з третього разу він завівся.(без попердніх регулювань, так би мовити з коробки). Добавив холостого ходу, мотоцикл стоїть працює, рівненько не глохне, трохи добавляю газу відкликається.
Тест драйв!
Відкриваю ворота, виїзджаю! Так не їхав жоден інший карбюратор, як їде цей.
Моторчик робе рівненько, не троїть, циліндри одне одного не обганяють. Обороти зкидує швиднко. А от набирає не так як звичайний (шиберний чи як їх там). Розгін йде плавно, підхват є але не такий як на звичайном. Мотор не "тупить" а плавно набирає обороти. Мені сподобалось як вони працюють.
Зосталось розібратись як підключити той терморегулятор. Чув таке що через звичайний +- працювати не буде. (може хто знає підскажіть) але і без них вони працюють добре.
  • Lesnik1975g это нравится


#2 9eni7

9eni7

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 42 сообщений
  • ГородЗапоріжжя
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 15 Март 2020 - 14:13

Самий перший запуск. Підкрутив тільки холостий і відсинхронив троси.
https://youtu.be/AtPJoKOUNUU

#3 _a.n.d.r.o.n_

_a.n.d.r.o.n_

    Новичок

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • ГородЗбараж
  • Моя техникаДнепр мт11

Отправлено 25 Март 2020 - 08:28

Добрий день.Така ситуація свічки чорні погано заводиться на воздушному патрубку бензина.Компресія 9.Пострілює в вихлопну.Поплавки тримають бенз.Що може бути.Карби CVK32 KEIHIN

#4 9eni7

9eni7

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 42 сообщений
  • ГородЗапоріжжя
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 25 Март 2020 - 17:23

Добрий день.Така ситуація свічки чорні погано заводиться на воздушному патрубку бензина.Компресія 9.Пострілює в вихлопну.Поплавки тримають бенз.Що може бути.Карби CVK32 KEIHIN

Чорні свічки це багата суміш. Ви електроклапан я так розумію не підключили?
Пострілює в вихлопну, на яких режимах?(на холости чи коли добавляєте оберти) є багато відповідей на це питання. Мені здається, що це багата суміш. Якщо електроклапан підключений, регулюйте карбюратори.
  • Mad Doctor это нравится

#5 _a.n.d.r.o.n_

_a.n.d.r.o.n_

    Новичок

  • Пользователи
  • 9 сообщений
  • ГородЗбараж
  • Моя техникаДнепр мт11

Отправлено 25 Март 2020 - 17:28

В мене від японця карби там не має електрообагатітеля там ручний

#6 9eni7

9eni7

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 42 сообщений
  • ГородЗапоріжжя
  • Моя техникаДнепр

Отправлено 25 Март 2020 - 17:30

В мене від японця карби там не має електрообагатітеля там ручний

В мене також були чорні свічки. Потім я підключив електроклапан і нагар зник.

Пробуйте регулювати карбюратри, запалення також грає велику різницю в роботі двигуна.




Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !