Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

І знову 718 см/куб.

718 кубів

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 30

#1 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 14 Февраль 2020 - 18:22

Колись, ще на тому (Сердюківському) форумі викладав першу свою саморобку на 718см3 .Двигун 14 років ( з 2005 року)в експлуатації,пробіг майже 50000 км, окрім регулювання клапанів в нього не лазив. Женька, сусід по гаражах побачивши мій мот вирішив і собі змовити таке. Думаю всім буде цікаво і  маю надію корисно. 

Двигун (як мій, так і той,що будую) з двома маслонасосами і подачою мастила в розпредвал.

Перший двигун (2004 рік),той на якому я їздю проектувався під сухий картер для мотодельтаплану,але хлопці купили ""Rotax""разом із редуктором і гвинтом, а саморобка лишилась у мене ).

В цій саморобці враховано всі недоліки попередньої моделі, спрощено маслосистему, залишивши фільтр тільки в контурі охолодження мастила. На контур колінвалу лишив центрифугу - логіка проста : через контурі охолодження за одиницю часу пробігає в кілька разів більше масла, ніж у контурі колінвалу,тому масло в картері чисте,а центрифуга потрібна,щоб зловити випадкову ""жабу"",яка може опинитись в маслі.

 

Поршнева- Прикрепленный файл  01.jpg   67,72К   0 Количество загрузок: класичні гільзи ""Москвича""проточені по зовнішньому діаметру до 92,5 мм нижній опорний поясок залишено, рубашка охолодження з МТшних циліндрів одягнена з натягом 0,1мм на саморобну термопасту з диметилсилоксану ( силіконове мастило) і алюмінієвої пудри. Прикрепленный файл  P1010304.JPG   139,2К   0 Количество загрузок:.

 

Ну як , цікаво, викладати далі?  :)

 

 

 


  • М72, Руслан, SerDjon и 5 другим это нравится

#2 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 14 Февраль 2020 - 18:47

Прошу пробачення, не з 2005 року а з 2004. Дату побудови вираховував з дат на фото....от як летить час. 



#3 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 034 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 14 Февраль 2020 - 19:10


Ну як , цікаво, викладати далі?
Канєшно ж цікаво. Пробіг серйозний вже. Час летить - капець.

#4 teorija

teorija

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 478 сообщений
  • ГородХарьков

Отправлено 14 Февраль 2020 - 19:14

Конечно интересно, продолжай)) Технические работы всегда интересны, тем более проверенные временем.



#5 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 14 Февраль 2020 - 19:28

Ну тоді поїхали далі. 

Шатунні шийки колінвалу прошліфовано під перший ремонт ВАЗ. Шатуни ВАЗ 2101, посадка пальця переведена з гарячої на плаваючу - Ф22,04мм.

В картері зроблена площина для монтажу другого насоса, Прикрепленный файл  P1010542.JPG   147,69К   0 Количество загрузок:просвердлено отвір під вал його приводу. Прикрепленный файл  P1010547.JPG   135,24К   0 Количество загрузок:.

Поприбирав похабне заводське литво.Прикрепленный файл  P1010564.JPG   146,5К   0 Количество загрузок:

З кутового прокату 40мм виготовив кріплення насосу Прикрепленный файл  P1010550.JPG   121,55К   0 Количество загрузок: 

Прикрепленный файл  P1010551.JPG   137,74К   0 Количество загрузок:

Кінематична схема спарки насосів.Прикрепленный файл  P1010559.JPG   142,97К   0 Количество загрузок: .Для стикування валів використовував все ті ж гайкові ключі-головки. 

 

 

 


  • Волоцюга и Babay это нравится

#6 teorija

teorija

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 478 сообщений
  • ГородХарьков

Отправлено 15 Февраль 2020 - 09:28

Классная идея со вторым насосом.



#7 Stirlitz

Stirlitz

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 59 сообщений
  • ГородОдесса
  • Моя техникаYamaha YBR125, Yamaha YZF600R, Дніпро МТ-11

Отправлено 15 Февраль 2020 - 10:53

І як 10% прибавка об'єму, відчувається? Воно того варте?



#8 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 15 Февраль 2020 - 20:14

 

 

І як 10% прибавка об'єму, відчувається? 

На стенді цей двигун видав 30кВт при 4000об/хв.  Ступінь стискання 9,3 -під 95й бензин. (При передатному відношенні редуктора 1/2,33 на гвинту було б 1700 об/хв.) 30кВт /0,76 =39 кінських сил. Тут не тільки 10% об'єму дали своє, а і зміна форми камери згоряння,зменшення втрат на тертя в парі циліндр-поршень за рахунок правильної геометрії поршня,зміна довжини шатуна,і багато інших факторів. Як казав відомий інженер -моторист часів другої світової Гуго Юнкерс :""Двигун- це клубок компромісів. Потягнеш за одну нитку- зав'яжеш кілька мертвих вузлів...."""


  • teorija это нравится

#9 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 16 Февраль 2020 - 19:23

Видаляємо з веденого насоса все зайвеПрикрепленный файл  P1010554.JPG   156,64К   0 Количество загрузок: ,глушу алюмінієвими різьбовими пробками на фіксатор різьби зайві отвори. Далі-центрую ведучий і ведений  насоси  за допомогою скалки Ф14мм ,ічотирма гвинтами М5 кріпимо насос разом з його станиною до картера.Прикрепленный файл  P1010553.JPG   156,49К   0 Количество загрузок:. Мій улюблений ацетиленовий пальник ""Зірочка"",що дістався мені в спадщину від діда допомагає мені гнути і варити трубки масляної системи. Прикрепленный файл  P1010557.JPG   131,79К   0 Количество загрузок:   Прикрепленный файл  маслосистема.jpg   207,22К   0 Количество загрузок:

Виводю масляну магістраль на зовні. Про конструкцію цього штуцеру буде окремо. 


  • Lesnik1975g, Babay и teorija это нравится

#10 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 16 Февраль 2020 - 19:28

Тим часом смажиться картопля Прикрепленный файл  P1010541.JPG   112,81К   0 Количество загрузок:


  • Волоцюга это нравится

#11 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 18 Февраль 2020 - 11:26

Важу шатуни,маю різницю 15г.Прикрепленный файл  P1010566.JPG   167,07К   0 Количество загрузок:  :angry: Два шатуни з одного двигуна не можуть мати №4....  Прикрепленный файл  P1010569.JPG   183,58К   0 Количество загрузок:

Тому роблю їх вагу однаковою, мінімальною. Прикрепленный файл  P1010567.JPG   122,79К   0 Количество загрузок:Прикрепленный файл  P1010568.JPG   127,38К   0 Количество загрузок:.

Квадратне в трикулачковий патрон- звичайна практика, коли немає фрезерного.


  • Руслан, Lesnik1975g, Ильяс и еще 1 это нравится

#12 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 18 Февраль 2020 - 19:02

Клізьма,що лежить на картері то для видування стружки з порожнин і отворів. Ще один плюс цього нескладного медприладу- ним можна не тільки здувати стружку, а й всмоктувати її з важкодоступних місць. 

Ущільненя вводу мастила в колінвал- фторопластовими кільцями, контровка болтів гітарки- традиційно дротом. Прикрепленный файл  P1010572.JPG   129,87К   0 Количество загрузок:


  • Руслан это нравится

#13 механизатор

механизатор

    Новичок

  • Пользователи
  • 4 сообщений
  • ГородКривой Рог
  • Моя техникаМТ 11, К-750

Отправлено 19 Февраль 2020 - 16:39

Двуконтурна роздільна система фільтрації з центрифугоюі повнопоточним масляним фільтром. Можно ще магнітну пробку піддона добавити.



#14 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 21 Февраль 2020 - 18:26

Обточування поршнів Прикрепленный файл  P1010573.JPG   161,14К   0 Количество загрузок:Прикрепленный файл  P1010574.JPG   176,57К   0 Количество загрузок:

Шестерні маслонасоса (Ешек секен !!!!!!)Прикрепленный файл  P1010575.JPG   204,3К   0 Количество загрузок:Як воно з таким браком мало крутитись?

Проставка під циліндр ,товщина 3 -+ 0,05мм. Матеріал чавун з москвичевької гільзи. Прикрепленный файл  P1010576.JPG   173,85К   0 Количество загрузок:

Доробка головки- отвори під шпиильку заглибив свердлом 10,5 на глибину 12мм,через те що москвичевська гільза коротше нашої,і гловка впирається в товсту частину шпильок.Прикрепленный файл  P1010577.JPG   204,82К   0 Количество загрузок:

 

 


  • Skade и teorija это нравится

#15 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 26 Февраль 2020 - 16:46

Нарізка цековок в поршнях Прикрепленный файл  P1010578.JPG   204,9К   0 Количество загрузок:

В циліндрі Прикрепленный файл  P1010579.JPG   127,13К   0 Количество загрузок:

Клапани АЕПрикрепленный файл  P1010580.JPG   107,84К   0 Количество загрузок:


  • Руслан, Славко, Lesnik1975g и 4 другим это нравится

#16 Ильяс

Ильяс

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 59 сообщений
  • ГородХарьков
  • Моя техникаДнепр-11

Отправлено 28 Февраль 2020 - 10:35

Есть мнение, что впускные АЕ V91407 нельзя на выпуск. На старом форуме кто-то опроверг это своим опытом. По-моему, это Джучи и был.

#17 Babay

Babay

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 527 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМТ-10-36

Отправлено 28 Февраль 2020 - 12:42

Есть мнение, что впускные АЕ V91407 нельзя на выпуск. На старом форуме кто-то опроверг это своим опытом. По-моему, это Джучи и был.

Это утверждение, подтверждение или опровержение?



#18 Ильяс

Ильяс

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 59 сообщений
  • ГородХарьков
  • Моя техникаДнепр-11

Отправлено 28 Февраль 2020 - 14:44

Есть мнение, что впускные АЕ V91407 нельзя на выпуск. На старом форуме кто-то опроверг это своим опытом. По-моему, это Джучи и был.

Это утверждение, подтверждение или опровержение?
Человек спустя годы ставит эти клапана. Опровержение практикой теоретического предположения в очередной раз стало подтверждением, что вариант работоспособный.

#19 Babay

Babay

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 527 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаМТ-10-36

Отправлено 28 Февраль 2020 - 18:48

Есть мнение, что впускные АЕ V91407 нельзя на выпуск. На старом форуме кто-то опроверг это своим опытом. По-моему, это Джучи и был.

Это утверждение, подтверждение или опровержение?
Человек спустя годы ставит эти клапана. Опровержение практикой теоретического предположения в очередной раз стало подтверждением, что вариант работоспособный.
Ну да. Так и есть.

#20 Джучі

Джучі

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 36 сообщений
  • ГородКривий Ріг
  • Моя техника;Дніпро; КМЗ-8-157 01, 718 см/куб. Москвич 2141

Отправлено 28 Февраль 2020 - 19:13

 

 

 АЕ V91407 нельзя на выпуск. На старом форуме кто-то опроверг это своим опытом. По-моему, это Джучи и был.

Ні, я на тому форумі це не казав. Навіть якщо вони впускні, з немагнітної( аустенітної) сталі - на вихлопі вони будуть надійно працювати. Плюс якість не рівня нашим. 


  • Skade это нравится




Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !