Yellow Tea© by Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Кути випередження напалювання двигуна МТ 801(замітка)

Дніпро МТ-11 запалювання кут випередження мт 801

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 13

#1 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 483 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 04 Ноябрь 2019 - 08:17

Система запалювання мотоциклів "Дніпро" передбачена заводом виробником являє собою батарейну систему з контактним переривачем, двухвивідною катушкою високої напруги, і автоматом випередження кута запалення.
Як-що з катушкою і переривачем все менш-більш зрозуміло, то автомат випередження і кути, на які його регулювати в новачків викликає чимало питань.
Для максимально ефективної роботи двигуна потрібно, щоб суміш в циліндрах загорялась в певний момент, і вигоряла до певного моменту. Від часу і моменту згоряння суміші залежить наростання максимального тиску в циліндрі, і максимальна ефективність і економність двигуна, а ще його теплові характеристики.
Оскільки хід поршня і січеня вікна впускного клапана залишаються незмінними, незалежно від швидкості обертання колінвала, а змінюється тільки її хімічний склад, то виходить, що зі збільшенням частоти обертання колінвала часу для згоряння того-самого об'єму суміші залишається значно менше. Тому, щоб максимально ефективно використовувати наростання тиску згораючих газів при зростаючих частотах обертання КВ суміш підпалюють раніше, з таким розрахунком, щоб горіння суміші (максимальний тиск на поршень) припадав приблизно на 15градусів після проходження поршнем верхньої мертвої точки. Як-що запалення буде надто "раннім", то максимальний тиск припаде на той момент, коли поршень ще не пройшов ВМТ, і це викличе намагання тиску газів штовхнути поршень назад. А це ударні нагрузки на колінвал і хитунці, різке падіння потужності двигуна...
Як-що запалювання надто "пізнє" то горіння суміші відбуватиметься після проходження поршнем значної частини циклу, і навіть з відкриттям випускного клапана. В такому випадку тиск газів буде зростати незначно, процес наростання тиску буде відбуватись разом зі значним збільшенням робочого об'єму циліндра, тому гази не стільки тиснутимуть на поршень, скільки заповнюватимуть звільнений поршнем об'єм. Крім-того при такому плавному падінні тиску горіння суміші сповільниться, а частина її догоратиме вже у випускному тракті. Це приведе до прогорання клапанів, перегріву двигуна, і звичайно значної втрати потужності.
Конструкторське Бюро Заводу прорахувало максимально ефективні кути випередження запалення для кожного режиму роботи двигуна, і на основі цих обчислень розробило "механічний автомат випередження кута запалення центробіжного типу". Принцип дії автомату простий - відцентрова сила зростає при збільшенні обертів двигуна, розмикаючи вантажі, стягнуті пружинками, а ті обертають кулачок переривача в потрібне положення для даного режиму роботи двигуна.Зростання кута випередження відбувається плавно в діапазоні від нуля до 1700-1800об/хв, а далі швидкість згоряння вже регулюється тільки хімічним складом суміші.
Отже для правильної роботи двигуна МТ-801(з базовими заводськими характеристиками) кут випередження має бути:
Для холостого ходу (500 - 700об/хв) біля 20 - 22 градуси до ВМТ.
При 900 - 1000об/хв 24 - 26 градусів до ВМТ.
Для 1100-1300об/хв 30 -34 градусів до ВМТ
При 1700 і більше обертів - 36 градусів до ВМТ.
Ці дані з розрахунком на степінь стиску 7,5 одиниць, і при використанні бензину А-76. (А-80) При використанні бензину марки А-93 (А-92) і степені стиску 8,0 одиниць (двигун експортних мотоциклів КМЗ 8.155.6) рекомендується ще на 2 градуси збільшити кут випередження.
Всі ці дані, в більшій, або меншій степені будуть справедливими і для сучасних безконтактних модулів запалення. Головний параметр, якими я-б радив користуватись при виборі системи запалення, окрім якості і надійності, а ще зручності монтажу і обслуговування - наявність ФКВЗ (російською - ФУОЗ). Формувач кута випередження запалювання є далеко не у всіх безконтактних модулях запалення, а в тих, в яких він заявлений - кути випередження не завжди відповідають потрібним величинам. А, між-тим, саме від правильного кута випередження запалення в значній мірі залежить економічність, потужність, динаміка і легкість регулювання карбюраторів Вашого мотоцикла

Автор Kostyantyn Krykh


  • Skade это нравится

#2 poltergeist

poltergeist

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 61 сообщений
  • ГородНиколаев
  • Моя техникамт 10-36

Отправлено 04 Ноябрь 2019 - 13:09

 

Отже для правильної роботи двигуна МТ-801(з базовими заводськими характеристиками) кут випередження має бути:
Для холостого ходу (500 - 700об/хв) біля 20 - 22 градуси до ВМТ.
При 900 - 1000об/хв 24 - 26 градусів до ВМТ.
Для 1100-1300об/хв 30 -34 градусів до ВМТ
При 1700 і більше обертів - 36 градусів до ВМТ.

 

 

  Хотелось бы уточнить - обороты даны по коленвалу или УОЗ по распредвалу?

Может это данные настройки (оборотов) самого механизма опережения?



#3 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 483 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 04 Ноябрь 2019 - 14:27


Хотелось бы уточнить - обороты даны по коленвалу или УОЗ по распредвалу? Может это данные настройки (оборотов) самого механизма опережения?

Задійте логіку.
Якщо по оборотах РВ. ХХ множимо на 2. 1000-1400 об/хв? Фігня якась. А механізм випередження, який напряму причеплений до РВ як може мати свої оберти? :)

Щось Ви батейку, геть в депресію звалилися. :) 



#4 poltergeist

poltergeist

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 61 сообщений
  • ГородНиколаев
  • Моя техникамт 10-36

Отправлено 04 Ноябрь 2019 - 16:58

Так вот я и попробовал логически.
Ход поршня в сантиметрах умножаем на два(туда-сюда) множим на количество оборотов в минуту на холостом ходу
делим на сто(один метр)и делим на шестьдесят (секунд)и получаем итог -
средняя скорость поршня на холостом ходу в метрах в секунду.
Теперь расстояние, которое поршень проходит за один оборот коленвала, делим на количество градусов в окружности
и множим на количество градусов требуемого опережения. Получим расстояние, которое поршню необходимо преодолеть
от момента поджига смеси до ВМТ.
Зная это расстояние и скорость поршня можно легко узнать количество времени
за которое поршень пройдет эту дистанцию.
Скорость горения смеси (правильной) всем и так известна, она постоянна и неизменна.
Теперь узнаЁм за какое время то-же расстояние пройдет фронт горения.
Сравниваем полученные результаты.

Конечно, это всё усреднено и приблизительно, но ясно одно,
с таким начальным УОЗ хороший мотор с нормальной компрессией буит не кисло подбрасывать кикующего пилота.
Ну, и холостой будет дёрганый. ( а если без маховика - то мож и ни какого не будет )
  • Lesnik1975g это нравится

#5 Skade

Skade

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 226 сообщений
  • ГородКиев
  • Моя техникаК-750

Отправлено 04 Ноябрь 2019 - 17:16

20° BTDC на холостых?! О_о
Смахивает на ошибку. Уж очень дохрена...
  • Lesnik1975g это нравится

#6 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 958 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 05 Ноябрь 2019 - 05:52


Якщо по оборотах РВ. ХХ множимо на 2. 1000-1400 об/хв? Фігня якась.
А холості 500 і при цьому випередження 20 - то не фігня якась ?

#7 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 483 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 07 Ноябрь 2019 - 07:36


А холості 500 і при цьому випередження 20 - то не фігня якась ?

За що купив - за то продав. :)

#8 poltergeist

poltergeist

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 61 сообщений
  • ГородНиколаев
  • Моя техникамт 10-36

Отправлено 07 Ноябрь 2019 - 16:22

нафиг тогда меня в логику макать было :/
  • Mad Doctor это нравится

#9 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 483 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 08 Ноябрь 2019 - 18:25

нафиг тогда меня в логику макать было :/

Так в логіку ж. Оборотів же. Ну, потикайте й мене. Що сказати можу? :)



#10 poltergeist

poltergeist

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 61 сообщений
  • ГородНиколаев
  • Моя техникамт 10-36

Отправлено 10 Ноябрь 2019 - 17:32

I шо, оце i всьо? Не бiйки не п'янки не буде? )

#11 gedevan

gedevan

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 1 483 сообщений
  • ГородKyiv
  • Моя техникаDnipro 11 '87

Отправлено 11 Ноябрь 2019 - 19:50

I шо, оце i всьо? Не бiйки не п'янки не буде? )

Бачите яка справа. У пості я вказав авторство, хто це писав. Щось доводити чи, заперечувати не бачу ніякого сенсу. Інформацію залив з міркувань збереження по тематиці форуму, залишаючи ламати списи тим, хто практично оперує тими чи іншими відомостями. Так що, звиняйте. Кіна не буде. :)


  • Lesnik1975g и Skade это нравится

#12 Lesnik1975g

Lesnik1975g

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 958 сообщений
  • ГородКарловка
  • Моя техникаКМЗ - 8.157 - 01

Отправлено 12 Ноябрь 2019 - 06:30

gedevan, мотоцикло не моє, відчепіться !!  ))) 


  • Mad Doctor и gedevan это нравится

#13 poltergeist

poltergeist

    Продвинутый пользователь

  • Пользователи
  • 61 сообщений
  • ГородНиколаев
  • Моя техникамт 10-36

Отправлено 14 Ноябрь 2019 - 08:50

эх.. а я б бухнул, и повод есть, и того.. поговорить..
  • Mad Doctor это нравится

#14 Руслан

Руслан

    Страж Порядка

  • Модераторы
  • 1 304 сообщений
  • ГородПологи
  • Моя техникаБыли Днепр-16, МТ10-36. Теперь Днепр-11

Отправлено 14 Ноябрь 2019 - 13:54

Не флудим.
  • gedevan это нравится





Темы с аналогичным тегами Дніпро, МТ-11, запалювання, кут випередження, мт 801

Здравствуй гость!
Пройди регистрацию что бы можно было общаться с участниками форума!

Зарегистрироваться !

Copyright © 2019 ДнепроМото